مشاور عالی استاندار اصفهان در گفتگو با برنا مطرح کرد:

آغاز مدیریت سیاسی و اجرایی جوانان در استان اصفهان/ عده ای می خواهند مردم ناامید شوند

۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۵:۵۴
کد خبر: ۷۳۱۶۵۴
مشاور عالی استاندار اصفهان گفت: استاندار اصفهان حرکتی را در جهت جوان سازی مدیریت سیاسی و اجرایی استان آغاز کردند و به این موضوع توجه ویژه دارند.

قربانعلی قائمی در گفت وگو با خبرگزاری برنا اصفهان اظهار کرد: استانداراصفهان به دلیل پیشینه و سابقه ای که در ورزش و ارتباط با جوانان در دوران مسئولیت شان داشتند کارهای ماندگاری مثل طرح جامع ورزش را به ثمر رساندند.

وی افزود: مدیریت استان نگاه ویژه ای به نسل جوان دارد و به توانایی، انگیزه، کارایی و اثربخشی آن ها معتقد است.

مشاور عالی استاندار اصفهان گفت: جوانان در ایده آل ها و گذشته خودشان متوقف نمی شوند و تلاش می کنند که بتوانند دنیای آرمانی شان را به واقعیت برسانند و قطعا در این مسیر از هر تلاشی فروگذار نخواهند کرد.

قائمی بیان کرد: استاندار اصفهان حرکتی را در جهت جوان سازی مدیریت سیاسی و اجرایی استان آغاز کردند و به این موضوع توجه ویژه دارند.

وی ادامه داد: با مقایسه رده سنی فرمانداران  شهرستان های مختلف اصفهان با  فرمانداران دیگر استان ها در همین دولت متوجه تغییر اساسی در نگاه مدیریت کلان استان می شوید.

مشاور عالی استاندار اصفهان بیان کرد: ما به این افتخار می کنیم و وظیفه داریم طبق دستوری که دادند و سیاستی که گذاشتند این مسیر را در همه حوزه های کاری و اجرایی دنبال کنیم و امیدواریم با نتیجه خوبی که جوانان درمسئولیت و حوزه هایی که به آن ها واگذار می شود بتوانند بستر بهتری را فراهم کنند که جوانان بیشتری به آن ها ملحق شوند.

کلمه امید نشان از جوان گرایی دارد

قائمی خاطر نشان کرد: کسانی که در سنین بالاتر از جوانی، میان سالی و احیانا کهن سالی داریم باید بدانند که اگر تا به حال به اصل چرخش نخبگان ایمان نیاوردند باید ایمان بیاورند.

وی در ادامه گفت: با مشاهده دولت های گذشته بعد از دوران دفاع مقدس که شرایط خاص خودشان را در کشور داشتند  به دوران های سازندگی، اصلاحات و مهرورزی که جلوی آن جای علامت سوال زیاد داشت، میرسیم.

مشاور استاندار بیان کرد: قطعا کلمه امید در دولت تدبیر و امید، نشان از جوان گرایی دارد.

قائمی ادامه داد: اگر در مقاطع مختلف تاریخی مشاهده کنید همیشه کسانی هستند که ایران را به عنوان سربلند، ایران آزاد، ایران آباد و ایران شاد نمی خواهند و همیشه در تلاش هستند تا مردم کشورمان نا امید شوند.

وی در پایان گفت: بعضی مواقع بعضی از مسئولان وظیفه خود را به درستی انجام نمی دهند و بهانه دست دیگران می دهند‌.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز