بانوی المپیکی تیم ملی تنیس روی میز:

طرح هوپس بهترین روش برای استعداد یابی است

۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۶:۱۰:۲۸
کد خبر: ۷۳۲۱۶۶
طرح هوپس بهترین روش برای استعداد یابی است
بانوی المپیکی تیم ملی تنیس روی میز گفت: هوپس یک طرح بین المللی است که تمام کشورهای دنیا برگزار می شود و روش بسیار خوبی برای استعداد یابی است.

 ندا شهسواری در گفت وگو با خبرنگار برنا در اصفهان، اظهار کرد: این دور نخست تور تنیس روی میز در سال 97 بود که به میزبانی اصفهان برگزار شد، با توجه به بازسازی های صورت گرفته، سالن و تجهیزات آن در سطح استانداردهای بین المللی وبالا بود که می توان گفت در کشور بی نظیر است.

وی در خصوص دور بعدی این مسابقات گفت: هنوز میزبان دور بعدی مسابقات مشخص نیست و امیدوارم که میزبانان بعدی امکانات و تجهیزاتی همانند اصفهان داشته باشند. در کل از این که در چنین سالن با کیفیتی بازی کردم خوشحال هستم.

بانوی المپیکی تیم ملی تنیس روی میز در خصوص سطح مسابقات تور ایرانی تنیس خاطر نشان کرد: سطح مسابقات امسال نسبت به سال گذشته خیلی بالاتر بود، مسابقات جایگاه خود را در بین بازیکنان پیدا کرده است. با توجه به برگزاری مسابقاتی همانند تور ایرانی و مسابقات رده بندی و همچنین لیگ بازیکنان بیشتر در شرایط تمرین و مسابقه هستند و برای رقابت انگیزه و هیجان بیشتری دارند. حضور در این مسابقات و نتایجی که به دست می آورند جایگاه و رنکینگ بازیکنان را مشخص می کند و آن ها را در مسیر تیم ملی قرار می دهد.

شهسواری افزود: حساسیت مسابقات و حضور در مسابقات به گونه ای است که بازیکنان جوان، زیر ٢۰ سال، زیر ٢۱ سال و امید ها همه در حال تمرین و تلاش هستند تا بتوانند در جریان مسابقات نتایج بهتری کسب کنند.

وی در خصوص طرح هوپس تاکید کرد: هوپس طرح بسیار خوبی است که در تمامی کشورها به صورت سراسری برگزار می شود و روش خیلی خوبی برای استعداد یابی است. در تنیس روی میز استعداد یابی باید از سنین ۵ یا ۶ سال شروع شود تا بازیکنان بتوانند به صورت اصولی رشد و پیشرفت کنند.

س/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز