در تیرماه سال جاری؛

ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ۹۸۰ هزار مسافر را جا به جا کرد

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۶:۵۸
کد خبر: ۷۳۲۵۶۳
ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان، ۹۸۰ هزار مسافر را جا به جا کرد
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان گفت: در تیرماه سال جاری ۹۸۰ هزار ۷۴۹ مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مستقر در پایانه‌های مسافربری اصفهان جابه‌جا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مهدی خضری با اشاره به آغاز سفرهای تابستانی در تیرماه اظهار کرد: در این مدت 85 هزار و 194 سفر در سیستم‌های این نهاد ثبت شده است.

وی ادامه داد: در تیرماه سال گذشته یک ‌میلیون و 145 هزار و 21 مسافر و 92 هزار 368 سفر انجام شده است و در تیرماه سال جاری هم ۹۸۰ هزار ۷۴۹ مسافر توسط ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای مستقر در پایانه‌های مسافربری اصفهان جابه‌جا شدند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: این اداره کل در راستای انجام وظایف ذاتی خود و بهبود کیفیت سفر مسافران اقدامات مناسبی انجام داده است.

خضری تصریح کرد: جلسات ارتقا کیفیت ارائه سطح خدمات به مسافران، بازدید میدانی و حضور در پایانه‌های مسافربری به‌منظور نظارت عالی بر روند حمل‌ونقل مسافر برون‌شهری به‌صورت دائم انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رسیدگی به شکایات یکی از ارکان مهم برای تکریم ارباب‌رجوع و شناسایی نقاط ضعف و قوت سیستم است، ادامه داد: رسیدگی به شکایات ثبتی در سیستم شهراه، اتوماسیون اداری و به تبع آن برخورد قانونی با متخلفان بر اساس رای صادره از کمیسیون‌های ماده 11 و 12 از مهم‌ترین وظایف اداره حمل‌ونقل مسافر محسوب می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان خاطرنشان کرد: نظارت‌های نامحسوس همچون بازرسی میدانی و نامحسوس از شرکت و ناوگان حمل‌ونقل مسافر به‌طور مداوم به‌منظور پایش سیستم انجام می‌شود.

 

نظر شما