در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان مطرح شد؛

افزایش ۴۱ درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته/ ضرورت ایجاد مرکز مبارزه با معتادین متجاهر در استان تا هفته آینده

۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۱۴:۵۸:۴۸
کد خبر: ۷۳۲۵۶۴
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با اشاره به افزایش 41 درصدی کشفیات مواد مخدر نسبت به سال گذشته، گفت: افزایش میزان کشفیات از یک سو نشان دهنده توان و تلاش مضاعف برای تشدید برخورد با موادمخدر و از سوی دیگر بیانگر افزایش حجم ورودی به کشور است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، حمیدرضا طباطبایی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به افزایش 41 درصدی میزان کشفیات نسبت به سال گذشته، اظهار کرد: افزایش میزان کشفیات از یک سو نشان دهنده توان و تلاش مضاعف برای تشدید برخورد با موادمخدر و از سوی دیگر بیانگر افزایش حجم ورودی به کشور است.

وی با اشاره به اینکه علی‌رغم همه مبارزات و تقدیم شهدا، توفیقات مورد انتظار حاصل نشده است، تصریح کرد: فرهنگ سازی، آنالیز اثرات و مواد مخدر برای جوانان، تغییر گفتمان، نگرش و روشها باید در دستور کار قرار گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان به لزوم ایجاد مراکز نگهداری معتادین متجاهر اشاره کرد و افزود: باید طی هفته آینده به صورت موقت مرکزی با همکاری شهرداری، بهزیستی و دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی ایجاد شود.

طباطبایی با اشاره به گزارش مدیرکل آموزش و پرورش استان در خصوص شیوه نامه درمان و بازتوانی دانش آموزان در معرض خطر، پرخطر و مبتلا به اختلال مصرف مواد مخدر، تصریح کرد: باید پروتکل تهیه شده به نتیجه برسد و با توجه به توان بالای علمی و فرهنگی آموزش و پرورش در راستای اجرای این طرح کمک لازم صورت گیرد.

وی به شرایط مناطق پرخطر استان اشاره و اظهار کرد: باید با کمک اداره کل اطلاعات، نیروی انتظامی و بسیج، اطلاعات لازم جمع آوری و شناسایی و برخورد متناسب به لحاظ مسائل امنیتی کشور صورت گیرد.

گفتنی است در این جلسه فرمانده نیروی انتظامی استان، جانشین فرمانده سپاه صاحب الزمان (عج ) استان و مدیرکل آموزش و پرورش استان و فرماندار شهرستان خمینی شهر گزارشی از فعالیت‌های انجام شده به جلسه ارائه کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز