فرماندار لنجان:

استفاده از جوانان شهامت می‌خواهد/ برای آینده انقلاب کادرسازی نشده است

۱۳۹۷/۰۵/۰۳ - ۱۵:۵۰:۲۴
کد خبر: ۷۳۳۴۸۸
استفاده از جوانان شهامت می‌خواهد/ برای آینده انقلاب کادرسازی نشده است
فرماندار لنجان گفت: باید به جوانان بها داده و برای آینده انقلاب کادرسازی شود چون تاکنون این کادرسازی نشده و علتش این است که استفاده از جوانان شهامت می‌خواهد تعداد زیادی از مدیران شاید در صحبت بگویند از جوانان استفاده می‌کنیم اما شهامت استفاده از جوانان را ندارند.

فرماندار لنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری برنا استان اصفهان، اظهار کرد: همه دنیا به این نتیجه رسیده‌اند که جوانان باید سرکار بیایند در واقع در اکثر کشورهای موفق دنیا این اتفاق افتاده و در کشور ما هم باید این اتفاق بیفتد.

مهدی صفرخانلو با اشاره به اینکه سالهاست رهبری به این نکته اشاره می‌کنند، خاطرنشان کرد: ایشان معتقدند که  در کشور هر اتفاق خوبی افتاده که می‌توان در دنیا به آن افتخار کرد مثل فناوری‌های نانو و هسته ای به جوانان ختم می‌شود چون میانگین سن دانشمندان هسته‌ای و نانو 32 سال است و در دنیا جزو 8 کشور برتر هستیم.

وی ادامه داد: البته به این معنی نیست که از تجربه بزرگترها استفاده نشود بلکه باید به جوانان  بها داده و برای آینده انقلاب کادرسازی شود چون تا کنون  این کادرسازی نشده و علتش این است که استفاده از جوانان شهامت می‌خواهد تعداد زیادی از مدیران شاید در صحبت بگویند از جوانان استفاده می‌کنیم اما شهامت استفاده از جوانان را ندارند.

سرپرست مشاوران جوان استاندار اصفهان افزود: استاندار اصفهان استفاده از جوانان را که کار راحتی نبوده آغاز کرده است و تاکنون فشارهای زیادی به ایشان در استان و کشور وارد شد ولی ایشان همیشه گفته‌اند پشیمان نیستم و به دنبال این هستم که به همه ثابت کنم می‌توان در همه پست‌های کلیدی به جوانان اعتماد کرد.

صفرخانلو گفت: یکی از ویژگی‌های جوانان این است که به همه اثبات کند می‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد همین انگیزه باعث تحرک در کارها می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در فرمانداری شهرستان لنجان ساعت کاری تعریف نشده است، اظهار کرد: گاهی تا نیمه شب در جلسات پیگیر مسائل هستیم شاید کسانی که سن بیشتری دارند پتانسیل این همه وقت گذاشتن را ندارند.

فرماندار لنجان ادامه داد: همه در کشور به این نتیجه رسیده‌اند که حضور جوانان در تمام عرصه‌ها الزامی است 40 سال از انقلاب گذشته می‌بینیم مدیران نسل اول انقلاب هنوز کار می‌کنند و این اصلا خوب نیست در صورتیکه  در همه کشورهای موفق از این افراد به عنوان مشاور استفاده می‌کنند و کارهای اجرایی را به جوانان می‌سپارند.

صفرخانلو با اشاره به اینکه پیگیر حضور جوانان هستیم، گفت: در دو سال آینده شاهد این هستیم که سن مدیریت در شهرستان لنجان با کار کارشناسی به شدت کاهش پیدا کرده است و به دنبال جوانان قوی هستیم.

ت/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز