در مصاف سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان؛

تساوی، سهم طلایی پوشان اصفهان شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۵ - ۲۲:۲۱:۳۵
کد خبر: ۷۳۴۰۷۸
تساوی، سهم طلایی پوشان اصفهان شد
در ادامه فصل هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال که از روز گذشته آغاز شده بود، دو تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان در آوردگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند و تساوی سهم طلایی پوشان اصفهان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان،  در ادامه فصل هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال که از روز گذشته آغاز شده بود  دو تیم سپاهان و صنعت نفت آبادان در آوردگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند.

این دیدار در حالی آغاز شد که هواداران سپاهان بدلیل تخلف در فصل گذشته از دیدن این بازی محروم شدند و بازی را از گیرنده های خود مشاهده کردند در واقع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در ورزشگاه نقش جهان بدون حضور تماشاگران از صنعت نفت آبادان میزبانی کرد.

در نیمه اول و دقایق ابتدایی بازی، استنلی توانست با سانتر مهرداد محمدی در محوطه جریمه  دروازه صنعت نفت آبادان را تهدید کند اما  تیم صنعت نفت آبادان هم بیکار ننشست و  حملاتی را روی دروازه پیام نیازمند ترتیب داد. مهم ترین آن ضربه آزاد اکبر ایمانی بازیکن سابق تیم ذوب آهن روی دروازه سپاهان اصفهان بود که خطری را برای این تیم ایجاد نکرد. در ادامه این نیمه  دو تیم حملاتی را روی دروازه های یکدیگر انجام دادند که در پایان نیمه اول تساوی سهم هر دو تیم شد.

نیمه دوم این دیدار هم مثل نیمه اول بازی بی روح آغاز شد و دو تیم نتوانستند موقعیتی مهمی را به روی دروازه های یکدیگر ایجاد کنند. تیم  صنعت نفت آبادان هم عجله‌ایی برای گل زدن نداشت و یک بازی تدافعی و تاخیری را به نمایش گذاشت. 

از مهم ترین موقعیت های  دو تیم در نیمه دوم می توان  به شوت ساکی  و ضربه سر استنلی اشاره کرد که این دو موقعیت، توپی را وارد دروازه دو تیم نکرد.

در پایان  این دیدار تقابل دو تیم سپاهان اصفهان و صنعت نفت آبادان راه به جایی نداد و دو تیم به یک امتیاز این بازی در هفته نخست بسنده کردند و با تساوی به این بازی خاتمه دادند.

ترکیب سپاهان اصفهان:

سید پیام نیازمند، ساسان انصاری، عزت‌الله پورقاز، مهدی کیانی، سعید آقایی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی، محمد ایرانپوریان، حسین پاپی، سیاوش یزدانی و کی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب صنعت نفت آبادان:

شهاب‌الدین گردان، حسین ساکی، سیروان قربانی، عقیل کعبی، اکبر ایمانی، بهنام برزای، احمد عبدالله‌زاده، میلاد جهانی، مصطفی احمدی، وفا هخامنش و کارلوس لویس

سرمربی: پائولو سرجیو

 تعویض های سپاهان اصفهان:

ساسان انصاری دقیقه  61  از بازی بیرون آمد و جای خود را به بختیار رحمانی داد.

حسین پاپی دقیقه51 از بازی بیرون آمد و جای خود را به  جلال‌الدین علی‌محمدی داد.

سعید آقایی در دقیقه + 90 از بازی بیرون آمد و جای خود را به  خالد شفیعی داد.

تعویض های صنعت نفت آبادان:

کارلوس لویس دقیقه  78 از بازی بیرون آمد و جای خود را به حامد پاکدل داد.

احمد عبدالله‌زاده دقیقه87 از بازی بیرون آمد و جای خود را به  طالب ریکانی داد.

برخی از حواشی مهم این دیدار به شرح زیر است:

• با وجود محرومیت هواداران  سپاهان برای تماشای این دیدار، تعدادی از تماشاگران برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند.

• بهنام برزای ،شهاب‌الدین گردان ، احمد عبدالله‌زاده و اکبر ایمانی پیش از شروع بازی برای ادای احترام به نیمکت تیم حریف رفتند و با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کردند.

• اکثرعکاسان خبری در دو نیمه  این دیدار پشت دروازه تیم صنعت نفت آبادان بودند و تنها یک عکاس پشت دروازه سپاهان اصفهان حضور داشت.

• چمن ورزشگاه نقش‌جهان کیفیت نامناسبی داشت و با کوچک‌ترین حرکت از زمین جدا می‌شد.

• مهدی کیانی کاپیتان سال گذشته تراکتورسازی در این دیدار پس از خروج حسین پاپی بازوبند کاپیتانی طلایی پوشان را به بازو بست.

د/2

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز