نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

تعامل سپاه و دولت هیچ‌گاه قطع نشد/ سلیمانی، سردار جهان اسلام است/ برجام، صلح‌طلبی ایران را ثابت می‌کند

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۰۸:۲۷:۲۵
کد خبر: ۷۳۴۲۲۳
تعامل سپاه و دولت هیچ‌گاه قطع نشد/ سلیمانی، سردار جهان اسلام است/ برجام، صلح‌طلبی ایران را ثابت می‌کند
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ زمان بین دولت و سپاه رابطه قطع نشده بود، در موقعیت‌های مختلف پیش می‌آید که موضع گیری‌ها مختلف باشد اما باید بدانیم همیشه کمک و تعامل بین بوده است موفقیت‌هایی که در سوریه و عراق اتفاق افتاد نشان از تعامل سازنده بین دولت و سپاه دارد.

حیدرعلی عابدی در گفت و گو با خبرگزاری برنا استان اصفهان، با اشاره به اینکه  قاسم سلیمانی سردار جهان اسلام است، اظهار کرد:  توانمندی‌های قدرت سلاح، ایمان، واقع بینی و برنامه‌های نظامی نظام باید بیان شود چون اگر بیان نشود اعتماد به نفس جامعه کاهش می‌یابد.

وی پیام دیگر سخنرانی قاسم سلیمانی را پیام حق علیه باطل عنوان کرد و گفت: وقتی ایران برجام را امضا کرد یعنی صلح طلبی خودش را به دنیا ثابت کرد درواقع امروز برجام به دنبال این است که ثابت کند ایران به دنبال جنگ‌ در منطقه نیست اما ترامپ قمارباز در مقابل حق قرار گرفته و باطل کامل است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما نشان دادیم به جز حمایت از مظلومان هیچ حرکتی به نفع مستکبران و ظالمان انجام نداده‌ایم، خود ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و در انتقاد به دموکرات‌ها گفت که آمریکا داعش و طالبان را به وجود آورد و بن لادن را تقویت کرد.

عابدی با اشاره به صحبت‌های رییس جمهور کشور بیان کرد: ایران تنها کشوری بود که نتوانست تحمل کند سر مظلومان را ببرند، به خانواده‌ها تجاوز کنند و زن‌ها را در بازارها بفروشند.

وی تصریح کرد: شهید باکری می‌گوید بعد از دفاع مقدس رزمنده‌ها به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند اما در درون هرکدام از این دسته‌بندی‌ها، طیفی وجود دارند که فارغ از خط سیاسی و جناح‌های مختلف سالهاست افسوس می‌خورند که از صف شهدا جدا مانده‌اند نور امید پیام قاسم سلیمانی در چشم‌های این‌ها دمیده شد که یکبار دیگر بتوانند در مقابل مبارزه با باطل قرار بگیرند و از مظلومان اسلام دفاع کنند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: پیام قاسم سلیمانی، پیام وحدت، قدرت جمهوری اسلامی ایران، دفاع از مظلومین جهان و زیر بار ظلم نرفتن بود.

عابدی با اشاره به اینکه هیچ زمان بین دولت و سپاه رابطه قطع نشده بود، گفت: در موقعیت‌های مختلف پیش می‌آید که موضع گیری‌ها مختلف باشد اما باید بدانیم همیشه کمک و تعامل بین بوده است موفقیت‌هایی که در سوریه و عراق اتفاق افتاد نشان از تعامل سازنده بین دولت و سپاه دارد.

ت/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز