به منظور ایجاد انگیزه و قدردانی از قهرمانان؛

کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی تجلیل کرد

۱۳۹۷/۰۵/۰۶ - ۱۳:۰۸:۳۸
کد خبر: ۷۳۴۳۴۳
کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی تجلیل کرد
اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از سهراب مرادی وزنه بردار اصفهانی دارنده مدال طلای المپیک و رکورددار جهان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، روابط عمومی کمیته ملی المپیک روز شنبه اعلام کرد تجلیل از سهراب مرادی در حاشیه نشست فوق العاده این کمیته و به منظور ایجاد انگیزه و قدردانی از تلاش های این قهرمان با اخلاق انجام شد.

رییس کمیته ملی المپیک در این مراسم گفت: سهراب مرادی از ورزشکاران بارز کشور است که در کنار قهرمانی توانسته با اخلاق خوب خود الگوی نسل آینده هم باشد.

رضا صالحی امیری افزود: ورزشکاران بدانند کمیته ملی المپیک برای زحمات شبانه روزی و تلاش آنان ارزش قائل است و برای هر کدام از آنان در وقت و زمان مناسب برنامه ای دارد.

وی گفت: ما ورزشکار را تنها برای مدال نمی خواهیم و بارها اعلام کرده ام از این پس برای اینکه قهرمانان تحت فشار نباشند از قهرمانان مدال آور به‌خاطر موفقیت آنان تجلیل می‌کنیم و ورزشکارانی که به هر دلیل موفق به کسب مدال نشده اند برای ماه ها تمرین و ممارست و سخت کوشی تجلیل خواهند شد.

در ادامه نشست نیز هر کدام از اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک موفقیت های رشته وزنه برداری و رکود شکنی های اخیر را به علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری و سهراب مرادی تبریک گفتند.

سهراب مرادی زاده شهرستان لنجان واقع در غرب استان اصفهان، عضو تیم ملی وزنه برداری و دارنده مدال طلای المپیک 2016 ریو است.

این وزنه بردار در هفته های اخیر و در حاشیه رقابت های لیگ برتر و همچنین رکوردگیری تیم ملی در دسته 94 کیلوگرم به صورت غیر رسمی چندین بار رکورد جهان را جا به جا کرده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز