در شورای داوری طرح‌ها و برنامه‌های سازمان های مردم نهاد استان اصفهان؛

۴۵ طرح برای توانمندسازی موسسات مردم نهاد تایید شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۷ - ۱۴:۲۶:۱۳
کد خبر: ۷۳۴۸۱۸
۴۵ طرح برای توانمندسازی موسسات مردم نهاد تایید شد
به منظور توانمندسازی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد 45 طرح مورد تایید شورای داوری طرح‌ها و برنامه‌های سازمان‌های مردم نهاد استان اصفهان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، در حاشیه برگزاری شورای داوری طرح ها و برنامه های سازمان های مردم نهاد استان اصفهان گفت: به منظور توانمندسازی و حمایت از سازمان‌های مردم نهاد استان 45 طرح مورد تایید شورای داوری قرار گرفت.

رامین نعیمی در ادامه با اشاره به موضوعات طرح های تایید شده در شورای داوری افزود: 15 طرح با موضوع کار آفرینی و کسب و کار های اجتماعی کوچک، 9 طرح با موضوع توسعه سلامت با رویکرد پیشگیری از طریق گسترش ورزش همگانی، 4 طرح با موضوع فقرزدایی و توانمندسازی ساکنان حاشیه نشین شهرها و محله های بحران خیز و پر خطر ، 9 طرح با موضوع تهیه و تدوین گزارش وضعیت اجتماعی شهرستان یا استان در حوزه تخصصی سمن ها، 2 طرح با موضوع توسعه عدالت اجتماعی با رویکرد آموزش کودکان بازمانده از تحصیل و 6 طرح با موضوع پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی با تاکید بر سومصرف مواد مخدر و مفاسد اخلاقی مورد تایید قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امید است با اجرای طرح ها و برنامه های سازمان های مردم نهاد، شاهد افزایش مشارکت اجتماعی جوانان در سطح استان باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز