در راستای حمایت از کار آفرینان جوان؛

۲۱ طرح اشتغالزایی در استان تصویب شد

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۰۹:۳۷:۱۲
کد خبر: ۷۳۵۰۴۴
۲۱ طرح اشتغالزایی در استان  تصویب شد
مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: 21 طرح اشتغالزایی در استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار تومان تصویب شد.

به گزارش خبر گزاری برنا- استان اصفهان، محمد سلطان حسینی اظهار کرد: با تفاهم نامه ای که بین وزارت ورزش و جوانان و صندوق کارآفرینی با هدف ایجاد اشتغال پایدار، حمایت از کارآفرینان و افراد خلاق و نوآور و اجرای طرح های توانمندسازی در مناطق کمتر برخوردار منعقد شد. 21 طرح اشتغالزایی در استان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 500 هزار تومان تصویب شد.

وی افزود: از ابتدای سال 97 در کارگروه استانی طرح های دریافتی از سوی جوانان، سازمان های مردم نهاد، مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده و... مورد بررسی قرار گرفت و از 17 طرح دریافتی در حوزه ورزش 11 طرح به تصویب رسید و در حوزه موضوعات جوانان از 20 طرح دریافتی 12 طرح در این کارگروه مورد تایید قرار گرفت.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان در پایان تاکید کرد: در حوزه طرح های اشتغالزایی اعتباری بالغ بر 3 میلیارد تومان به استان اصفهان اختصاص یافته است که هم اکنون کارگروه تسهیلات اشتغالزایی در حال دریافت و بررسی طرح های مذکور است.

نظر شما