مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان:

۴۰ درصد ورزشکاران خمینی شهر، بانوان هستند

۱۳۹۷/۰۵/۰۸ - ۱۰:۴۹:۵۳
کد خبر: ۷۳۵۱۱۴
مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: بیش از 40 درصد ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان خمینی‌شهر را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، جشنواره ورزشی بانوان و تجلیل از مقام‌های برتر در مسابقات استانی، ملی و بین‌المللی شهرستان خمینی‌شهر با حمایت فرمانداری و به همت اداره ورزش و جوانان شهرستان برگزار شد.

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه جشنواره ورزشی بانوان شهرستان خمینی شهر اظهار کرد: اکنون در فصل تابستان هستیم و همه دغدغه خانواده‌ها برای هدایت فرزندانشان به فعالیت‌ها و مراکز ورزشی است.

نسرین شاکری فرد ادامه داد: بهترین تبلیغ و راهکار جذب جوانان و نوجوان دختر به سمت رشته‌های مختلف و اماکن ورزشی عمومی و خصوصی است.

وی با بیان اینکه شهرستان خمینی‌شهر در زمینه ورزش جزو 5  رتبه برتر ورزش بانوان استان اصفهان قرار دارد، گفت: شهرستان خمینی‌شهر موفق به پرورش تعداد زیادی از قهرمانان است که آن‌ها در مسابقات مختلف موفق به کسب رتبه‌های مهم کشوری و جهانی شده اند.

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: بیش از 40 درصد ورزشکاران سازمان‌یافته شهرستان خمینی‌شهر را بانوان تشکیل می‌دهند.

شاکری فرد با اشاره به اینکه رشد و توسعه ورزش همگانی در بین بانوان و دختران استان ، مهم‌ترین موضوع نگاه ما است تصریح کرد: ورزش همگانی به‌عنوان زیرساخت ورزش قهرمانی محسوب می‌شود .

وی افزود: با توجه به توصیه مقام معظم رهبری به رشد نشاط اجتماعی بین بانوان، اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه ویژه‌ای به توسعه ورزش همگانی به‌خصوص ورزش بانوان دارد .

مسئول هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: طبق آخرین آمار حدود 6 هزار نفر از بانوان شهرستان خمینی‌شهر به‌صورت سازمان‌یافته و در حدود 2 هزار نفر به صورت آزاد از 21 مرکز عمومی ورزشی و 30 باشگاه ورزشی خصوصی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان شهرستان در رشته‌های مختلف ورزشی فعالیت دارند .

شاکری فرد ادامه داد: در شهرستان خمینی‌شهر از بین بانوان ورزشکار حدود 100 قهرمان کشوری، 18 نفر  در 9 رشته به تیم ملی دعوت شده اند و 8 نفر هم عضو ملی در 5 رشته هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز