استاندار اصفهان:

سریال روایت ناتمام، امید به آینده ایجاد می‌کند/ به اخبار کذب پر و بال می‌دهند

۱۳۹۷/۰۵/۰۹ - ۱۲:۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۳۵۵۶۵
سریال روایت ناتمام، امید به آینده ایجاد می‌کند/ به اخبار کذب پر و بال می‌دهند
استاندار اصفهان گفت: ساخت سریال زندگانی آیت الله آقا نورالله نجفی به مردم نشان خواهد داد که کشور شرایط بسیار سخت تر را با موفقیت پشت سر گذاشته است و امید به آینده را در جامعه ایجاد خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محسن مهرعلیزاده، 8 مردادماه در جلسه ساخت سریال روایت ناتمام (شرح زندگانی آیت الله آقا نورالله نجفی) اظهار کرد: امید به آینده یکی از سرمایه های اصلی یک کشور و جامعه است.

وی  با بیان اینکه اعتماد به نفس مردم همچنان بالا و امیدوار کننده است، افزود: به نظر می رسد نا امیدی‌ در روح جامعه نهادینه نشده و بخش قابل توجهی از ناامیدی ها القایی است چرا که در بسیاری از موارد به اخبار کذب آنچنان پر و بال داده شده که مردم آن را باور می‌کنند و بعضی مردم به این باور رسیده اند که سومدیریت و  سلامت نداشتن فراگیر شده است.

استاندار اصفهان ادامه داد: واقعیت جامعه این است که همچنان امید در روح جامعه وجود دارد و مردم به ساختن آینده امیدوار هستند.

 مهرعلیزاده ساخت این سریال را برای ایجاد امید بسیار موثر خواند و خاطرنشان کرد: این سریال باید با حفظ  کیفیت، در سریعترین زمان ساخته شود.

وی با بیان اینکه در ادامه باید به شکل ظریف به مردم نشان داده شود که این کشور، شرایط بسیار سخت تر را با موفقیت پشت سر گذاشته است، افزود:  ابعاد اقتدار اقتصادی و مدیریتی باید با ظرافت نشان داده شود و مقایسه ای ظریف بین توان مدیریتی آن زمان و امروز صورت گیرد.

استاندار اصفهان با تاکید بر اینکه نماندن در تاریخ بسیار مهم است، اظهار کرد: ما باید آقا نورالله ها را هم اکنون بسازیم.

مهرعلیزاده بر نامگذاری جذاب سریال تاکید و خاطر نشان کرد: مدیریت استان حتما کمک ها و حمایت های لازم را خواهد داشت چرا که ساخت این سریال یکی از کارهای بسیار ضروری در مقطع فعلی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز