مشاور عالی استاندار اصفهان:

حضور جوانان و بازنشسته‌ها در تصمیم‌گیری‌ها لازم و ملزوم یکدیگر است

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۰۹:۵۳:۵۸
کد خبر: ۷۳۵۸۹۴
حضور جوانان و بازنشسته‌ها در تصمیم‌گیری‌ها لازم و ملزوم یکدیگر است
مشاور عالی استاندار اصفهان گفت: حضور جوانان و بازنشسته ها در حوزه اجرا و تصمیم گیری لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید جوانان با تجربه نسل های گذشته پیش بروند و نباید این سرمایه ارزشمند را به راحتی از دست داد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، قربانعلی قائمی در مراسم تکریم و معارفه معاون فرماندار شهرستان برخوار اظهار کرد: استان اصفهان به عنوان استانی که ویژگی های منحصر به فردی دارد در سطح کشور از جایگاه رفیعی برخوردار است و شهرستان ها نیز به تبع استان به خاطر شرایط مختلف ویژگی هایی دارند که هرکدام می تواند متمایز از شهر دیگری باشد و در این راستا شهرستان برخوار در این استان جایگاه رفیعی دارد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا، ادامه داد: مشکلاتی که در استان وجود دارد و مدیریت عالی استان روی آن کار می کند کم نیست که مهمترین این مشکلات  آب است و بیش از ۸۰ درصد وقت مدیریت استان برای حل این مشکل صرف شده است.

مشاور عالی استاندار اصفهان شرایط امروز آبی استان را سخت پیش بینی کرد و گفت: تضمینی برای رفع کم آبی در آینده وجود ندارد و امیدواریم که با تلاش همه افراد بتوانیم کارها را به خوبی به پیش ببریم.

قائمی بر حفظ وحدت تاکید کرد و افزود: اگر وحدت وجود نداشته باشد توفیق در حد انتظار را نخواهیم داشت و امروز وحدت ما و با هم بودنمان با هر فکر و سلیقه ای که داریم یک اصل است و این اصل را باید بارها تکرار و اجرا نماییم.

وی فرماندار این شهرستان را از جوانترین فرمانداران کشور و استان اصفهان معرفی کرد و افزود: در صداقت، تجربه و تخصص ایشان در امور جوانان تردیدی وجود ندارد و امیدواریم که با کمک مدیران بتوانند سکاندار خوبی برای انجام امور مربوط به این شهرستان باشد.

مشاور عالی استانداراصفهان به جوان گرایی اشاره کرد و افزود: حضور جوانان و بازنشسته ها در حوزه اجرا و تصمیم گیری لازم و ملزوم یکدیگر هستند و باید جوانان با تجربه نسل های گذشته پیش بروند و نباید این سرمایه ارزشمند را به راحتی از دست داد.

گفتنی است در پایان مسوولان حاضر در جلسه مسائل و مشکلات حوزه خود را با مشاورعالی استاندار اصفهان در میان گذاشتند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز