معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان:

مردمی که برای آب خوردن مشکل دارند وقت ورزش ندارند/ شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی دارند

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۱:۲۰:۳۴
کد خبر: ۷۳۵۹۶۵
مردمی که برای آب خوردن مشکل دارند وقت ورزش ندارند/ شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی دارند
معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان گفت: عمده مشکل استان اصفهان آب است در چنین شرایطی موضوعات ورزشی، فرهنگی و هنری آخر صف قرار می گیرد چون مردمی که برای آب خوردن مشکل دارند وقت برای ورزش ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امیررضا خادم صبح دهم مرداد ماه، در مراسم تجلیل از قهرمانان شهرضا با اشاره به اینکه استان اصفهان درحوزه دفاع مقدس سرآمد است، اظهار کرد: برای شهرستان شهرضا افتخاری است که شهید همت از این خطه بوده در واقع  بزرگواری و رشادت این سردار در کنار همه شهدای این منطقه نیازمند تعظیم است.

وی با اشاره به اینکه نتوانستیم اجر و قدر شهدا را بدانیم و در مسیرشان حرکت کنیم ادامه داد: من شخصا احساس فروتنی خاصی نسبت به شهید همت‌ها دارم.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان ضمن تشکر از نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با توجه به مشغله‌ای که دارم نمی‌توانم در همه شهرستان‌ها حضور پیدا کنم اما وقتی نماینده مردم شهرضا و دهاقان این مراسم را مطرح کردند لازم دانستم در این مراسم شرکت کنم .

خادم تصریح کرد: قریب به 300 نماینده در مجلس شورای اسلامی  هستند و با اینکه همه قابل احترام‌اند اما بعضی به خاطر شخصیت و وقار خاص می‌توانند نماینده خوبی برای منطقه خود باشند که نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی این ویژگی را دارد.

وی در ادامه گفت: اکثر بانوان مجلس در فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی بسیار فعال‌اند و نماینده مردم شهرضا و دهاقان به طور جدی پیگیر مسائل این شهرستان است. در حال حاضر هم این نماینده پیگیر ساخت 10 زمین ورزشی در شهرضا هستند که برای چمن مصنوعی‌اش هم توافقی با شخص وزیر  داشتند و حالا 2 زمین ورزشی این شهرستان آماده است.

معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در استان اصفهان عمده مشکل آب است اظهار کرد: در چنین شرایطی موضوعات ورزشی، فرهنگی و هنری آخر صف  قرار می گیرد چون مردمی که برای آب خوردن مشکل دارند وقت ورزش کردن ندارند اما همه در تلاش هستند که بودجه‌ها جذب شود.

خادم ادامه داد: امسال بالغ بر 1 میلیارد و 200 میلیون تومان از ارزش افزوده کشور وصول شد که بخشی از آن برای ورزش و جوانان تخصیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه در گذشته توقعاتی ایجاد شده که درست نیست، خاطرنشان کرد: بیش از 4 هزار طرح نیمه تمام در کشور وجود دارد که 5-6 سال پیش کلنگش با هزینه حداقلی خورده و الان کشور توان تخصیص بودجه حداکثری به این طرح‌ها را ندارد علاوه بر اینکه عدالت توزیع در این طرح‌ها رعایت نشده است بعضی مکان‌ها بالای 1 درصد فضای ورزشی و بعضی مناطق مثل شهرضا و دهاقان کمتر از نیم درصد فضای ورزشی دارند.

ت/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز