طی حکمی از سوی استاندار اصفهان؛

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری اصفهان منصوب شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۲:۰۸:۵۶
کد خبر: ۷۳۵۹۹۶
مدیرکل دفتر سیاسی استانداری اصفهان منصوب شد
طی حکمی از سوی استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به عنوان مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اصفهان منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان اصفهان، طی حکمی از سوی محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان، حیدر قاسمی به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب شد.

در حکم محسن مهرعلیزاده استاندار اصفهان خطاب به حیدر قاسمی آمده است: با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجربیات ارزنده جنابعالی بدینوسیله به سمت مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری منصوب می‌شوید، امید است در سایه توجهات خداوند متعال و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها در انجام وظایف محوله در راستای تحقق اهداف جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌ها و برنامه های دولت تدبیر و امید موفق و مؤید باشید.

گفتنی است، حیدر قاسمی در کارنامه خود سابقه معاونت خدمات شهری شهرداری اصفهان، مدیرکلی دفتر امور اداری و مالی استانداری اصفهان، فرمانداری شهرستان تیران و کرون، بخشدار مرکزی اصفهان، معاونت برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری اصفهان، مسئول واحد تقسیمات کشوری استانداری اصفهان و شهرداری خوراسگان را دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز