در گفت و گو با خبرگزاری برنا مطرح شد؛

دعوت از جوانان برای تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد

۱۳۹۷/۰۵/۱۰ - ۱۴:۱۱:۳۹
کد خبر: ۷۳۶۰۹۹
دعوت از جوانان برای تشکیل سازمان‌های مردم‌نهاد
نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی گفت: مهمترین کاری که باید انجام بدهیم دعوت از همه جوانان برای تشکیل سازمان‌های مردم نهاد است.

سمیه محمودی صبح امروز در حاشیه بازدید از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان شهرضا و در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: برای رفع مسائل و مشکلات مربوط به شهرستان‌های شهرضا و دهاقان بازدیدی به همراه امیررضا خادم معاون پارلمانی وزیر ورزش و جوانان صورت گرفت ولی بیشتر مسائل را در تهران با خود وزیر و معاونین وزیر ورش و جوانان مطرح کردیم در واقع هدف ما از حضور مقامات در شهرستان این است که با فرهنگ شهرضا شهر شهید همت و دهاقان شهر شهید بشارت آشنا شوند.

وی افزود: آن چیزی که مسئولین می‌بینند با آن چیزی که ما برایشان توضیح می‌دهیم متفاوت است و هر مسوولی که به شهرستان‌ها سفر کند هرچند این سفر کوتاه باشد برای آن منطقه اثرات مثبتی دارد.

سمیه محمودی اضافه کرد: بحث مهم ما در حال حاضر جوانان هستند و در این رابطه خانه جوان شهرضا در حال ساخت و ساز است که در این دوسال انجام شده همچنین در این شهرستان کلنگ زنی های زیادی در حوزه جوانان داشتیم و  کمک های خیلی زیادی  به هیات های ورزشی شد که مسلما  با حضور مقامات، اعتبارات خوبی  در اختیار ما قرار گرفت و با این پیگیری‌ها در حال حاضر تفاوت های زیادی بین شهرستان و استان ایجاد شده است.

وی در پایان گفت: مهمترین کاری که باید انجام بدهیم دعوت از همه جوانان برای تشکیل سازمان‌های مردم نهاد است.

ص/ 2

 

نظر شما