در عملیات مرصاد ۵ پلیس اصفهان؛

بیش از ۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد

۱۳۹۷/۰۵/۱۴ - ۱۹:۱۶:۴۷
کد خبر: ۷۳۷۳۶۹
بیش از ۶۲ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف بیش از 62 میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق توسط ماموران این فرماندهی درعملیات مرصاد 5 خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مهدی معصوم‌بیگی گفت: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال حمایت از کالای ایرانی نام‌گذاری کردند، ماموریت مبارزه با ورود کالاهای خارجی قاچاق به عنوان اصلی انکارناپذیر در رونق و توسعه تولیدات داخلی با شتاب بیشتر از گذشته در دستور کار نیروی انتظامی قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا پلیس اصفهان هم با تقویت گلوگاه های ایست و بازرسی ورودی به استان، به کارگیری تجهیزات مدرن و به روز، کنترل و نظارت بر راه های فرعی، جاده های خاکی و کویری و همچنین کنترل و نظارت دقیق بر انبارهای تخلیه بار، باربری ها و واحدهای صنفی توانسته موفقیت های خوبی در زمینه جلوگیری از ورود کالاهای قاچاق به بازار کسب کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در ادامه به تشریح جزییات عملیات مرصاد 5 پرداخت و اظهار کرد: در این عملیات که با هدف مبارزه با قاچاق کالا در قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل پلیس استان طراحی و به مرحله اجرا گذاشته شد، ماموران پلیس استان موفق شدند انبار بزرگ کالای قاچاق به ارزش 62 میلیارد و 700میلیون ریال را کشف کنند.

معصوم بیگی عنوان کرد: در این عملیات محموله هایی شامل لوازم یدکی خودرو، صوتی و تصویری، خانگی،  موادغذایی، آرایشی و بهداشتی، پارچه و البسه خارجی قاچاق توقیف شد.

وی از انهدام  باند 8 نفره تهیه و توزیع کالای قاچاق در این عملیات خبر داد و گفت: تعدادی از این افراد دارای سوابق کیفری در زمینه تهیه و توزیع کالای قاچاق هستند.

این مقام انتظامی از افزایش 20 درصدی کشف محموله های قاچاق و افزایش 50 درصدی انهدام باند های تهیه و توزیع قاچاق کالا در 4 ماهه امسال خبر داد و افزود: پلیس اصفهان تمرکز خود را بر برخورد با دانه درشت های کالای قاچاق قرار داده به طوری که تعداد پرونده های بالای 5 میلیارد ریال در 4 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل 100 درصد رشد داشته است.

معصوم بیگی اظهار کرد: موضوع قاچاق کالا به لحاظ حمایت از کالای ایرانی، جلوگیری از بیکاری و ضررهای اقتصادی به‌عنوان یک اولویت ویژه در دستور کار قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان قرار دارد و این گونه اقدامات به منظور امنیت بیشتر در بازار با قوت و جدیت تمام ادامه می یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز