در گفت و گو با برنا مطرح شد؛

بسکتبال اصفهان گذشته خوبی داشته است/ حجاب داشتن در مسابقات برون‌مرزی امتیاز است

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۲:۲۷:۴۵
کد خبر: ۷۳۷۷۶۱
بسکتبال اصفهان گذشته خوبی داشته است/ حجاب داشتن در مسابقات برون‌مرزی امتیاز است
نایب رییس هیات بسکتبال بانوان استان اصفهان گفت: بسکتبال اصفهان گذشته خوبی داشته است و همه می دانیم که تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان بزرگ در اصفهان بوده اند.

سپیده جعفری در گفت وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: یک سال و نیم است که در خدمت هیات بسکتبال هستم که بعد از مدتی بسکتبال پیشرفت خوبی داشته است زیرا در استان اصفهان بازی های خوبی برگزار می شود.

وی ادامه داد: با شرایط خاصی سال پیش در بخش بانوان یک تیم در سوپر لیگ داشتیم که هیات بسکتبال اسپانسر این تیم بود و امسال به دنبال این هستیم که به خوبی این تیم اداره شود.

نایب رییس هیات بسکتبال بانوان استان اصفهان گفت: هیات بسکتبال با مسابقات خوبی که در سطح استان برگزار کرده، عملکرد خوبی داشته است.

جعفری افزود: سال قبل شرایط خاص بود چون بدون اسپانسر بودیم و هیات بسکتبال به دلیل اینکه تیم حفظ شود از آن حمایت کرد.

وی بیان کرد: امسال به دنبال اسپانسر هستیم تا با شرایط بهتر و با حفظ بازیکنانی که در خارج استان هم بازی می‌کنند در سوپرلیگ شرکت کنیم.

نایب رییس هیات بسکتبال بانوان استان اصفهان اظهار کرد: در تیم های پایه آقایان و بانوان مربیان فعالی داریم و از مسابقات استانی که برگزار می کنیم این اتفاق مشخص است. همچنین شرکت کردن با حجاب در مسابقات برون مرزی برای ما یک امتیاز است.

فعالیت مربیان کم نشده است

جعفری گفت: باید توجه ویژه به بسکتبال بانوان کرد چون فعالیت مربیان کم نشده بلکه بیشتر هم شده است و امیدواریم هر سال شرایط بهتری داشته باشیم تا بتوانیم تیم های بهتری ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بسکتبال اصفهان گذشته خوبی داشته است و همه می دانیم که تعداد زیادی از مربیان و بازیکنان بزرگ در اصفهان بوده اند و امید داریم که این روند همچنان ادامه دار باشد.

نایب رییس هیات بسکتبال بانوان استان اصفهان اظهار کرد: بسکتبال یک رشته دانشگاهی و خاص است و همیشه بازیکنان خاص خودش را در اصفهان داشته است که همه همیشه پیرو نسل گذشته هستند.

جعفری گفت: این اتفاق می تواند بهتر شود زیرا به عنوان فردی که در هیات بسکتبال هستم به هر صورتی حمایت می کنم که هر روز این اتفاقات بهتر باشد تا بتوانیم راه گذشتگان را ادامه دهیم.

وی افزود: از سال پیش تا کنون نامی نو اسپانسر رده های پایه در قسمت آقایان است که امیدواریم تلاشمان را در بسکتبال انجام دهیم و وجود این حمایت ها و اسپانسر ها خیلی بیشتر شود.

نایب رییس هیات بسکتبال بانوان استان اصفهان بیان کرد: یک اتفاق خوب دیگر که در بسکتبال است بازی های سه به سه است که مدتی است به آن توجه زیادی شده است و بازی های برون مرزی و جهانی زیاد دارد که معصومه اسماعیل زاده نفر چهارم سه به سه برتر کشور است و هفته آینده برای بازی‌های غرب آسیا به لبنان اعزام می‌شود.

جعفری افزود: برای بازی های آسیایی جاکارتا آزاده زمانپور به عنوان مربی تیم اعزام می شود که این ها جزو افتخارات استان اصفهان است.

س/2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز