در گفتگوی با برنا مطرح شد؛

با آمادگی کامل وارد رقابت ها می شویم/ مدعی کسب مدال در جاکارتا هستیم

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۴:۱۵:۰۲
کد خبر: ۷۳۷۸۳۸
با آمادگی  کامل وارد رقابت ها می شویم/ مدعی کسب مدال در جاکارتا هستیم
تنیسور تیم ملی ایران گفت: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم، با توجه به سطح مسابقات پیشرفت چشمگیری را احساس می کنیم و با آمادگی کامل وارد رقابت‌ها می شویم.

به گزارش خبرگزاری برنا- اصفهان، تیم ملی تنیس قرار است در بازی های آسیایی ۲۰۱۸، با شش ورزشکار در دو بخش مردان و زنان شرکت کند .تعداد سهمیه هایی که ستاد عالی بازی های آسیایی به تنیس داد، قابل توجه بود چرا که  تنیس در مقایسه با رشته های حمایتی دیگر که شانسی برای کسب مدال ندارند، توانست سهمیه بیشتری را در این رشته  کسب کند.

در این تورنومنت شاهین خالدان ، محمد کارگران و امیر حسین بادی در بخش آقایان برای ایران به میدان می روند. در بخش بانوان نیز صدف صادق وزیری، شهرزاد بانی و غزل پاک باطن سعید به این مسابقات اعزام می شوند.

تنیس ایران  با وجود این که تاکنون در پنج دوره از بازی های آسیایی حضور داشته است توانسته است دو مدال نقره و دو برنز را سهم خود در این مسابقات کند و در میان رشته های مدال آور برای کاروان ایران شانس مدال آوری داشته باشد.

شاهین خالدان که تجربه حضور در میادین مختلفی را دارد  و کسب عناوین مختلف قهرمانی را در کارنامه خود دارد می تواند  شانس کسب مدال در این رشته نسبت به سایر ورزشکاران و هم تیمی هایش داشته باشد.

تنیس ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد

تنیسور تیم ملی ایران در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان گفت: مسابقات خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به سطح مسابقات پیشرفت چشمگیری را احساس می کنیم و با آمادگی بالا در مسابقات شرکت می کنیم.

شاهین خالدان افزود: ورزشکاران اصفهانی خوبی در این رشته ورزشی شرکت می کنند و این  روند به صورت خوب ادامه دارد که امیدواریم وضعیت خوبی برای تنیس در اصفهان اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به سطح حریفان در بازی های آسیایی و سطح تیم ملی ایران اظهار کرد: شناخت خوبی روی رقبا در بازی های آسیایی داریم  تنیس ایران حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و امیدواریم بتوانیم مدال های خوبی برای کاروان ورزشی ایران کسب کنیم.

تنیسوز تیم ملی ایران عملکرد فدراسیون را خوب ارزیابی و یادآوری کرد:در دوره های قبلی در مسابقات آسیایی عملکرد خوبی را داشتیم و همین عامل نشان می‌دهد که فدراسیون نسبت به گذشته بهتر عمل کرده است و امیدواریم بتوانیم در این دوره هم به خوبی در مقابل حریفانمان ظاهر شویم.

د/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز