در پیامی؛

استاندار اصفهان روز خبرنگار را تبریک گفت

۱۳۹۷/۰۵/۱۵ - ۱۵:۰۱:۰۱
کد خبر: ۷۳۷۸۶۰
استاندار اصفهان در آستانه فرارسیدن 17 مرداد سالروز بزرگداشت شهادت محمود صارمی خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی و روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران و جامعه اطلاع رسانی تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، در پیام محسن مهرعلیزاده  که روز دوشنبه بر روی پایگاه اطلاع رسانی استانداری اصفهان قرار گرفت، آمده است: 17 مرداد ماه روز بزرگداشت مقام خبرنگار، روز پاسداشت تلاش بی‌ وقفه انسان‌های آگاهی است که در خلق جهانی آباد، آزاد و آگاه، همتی والا و تلاشی بیاد ماندنی اما دشوار از خود به نمایش گذاشته و پرده از ناآگاهی ناآگاهان بر می دارند.

استاندار اصفهان در این پیام اضافه کرد: به راستی خبرنگاران، تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ ای، مدیون تلاش‌ های بی وقفه آنهاست.

مهرعلیزاده افزود: روز خبرنگار، روز تقدیر از زحمات کسانی است که با احساس مسئولیت و تحمل سختی ‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می ‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌ بانان امین جامعه در عرصه‌ های مختلف پرچم آزادی، آگاهی و امید را برافراشته ‌اند.

وی ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع ‌رسانی استان اصفهان تبریک گفت و از توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌ رسانی فعالیت‌ ها و خدمات نظام اسلامی‌ قدردانی کرد.

استاندار اصفهان برای خبرنگاران متعهد و کوشای این استان، تداوم عزت و اهتمام مسئولانه در روایت عشق، آزادی و حق گویی در پرتو رهنمودهای انسان‌ ساز دین مبین اسلام را آرزو کرد.

 17 مرداد سال 1377 شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در افغانستان به شهادت رسید و این روز به عنوان روز خبرنگار در تقویم ملی کشور ثبت شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز