استاندار اصفهان:

بخش خصوصی باید پارک فناوری ایجاد کند

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۰۹:۴۹
کد خبر: ۷۳۸۰۳۶
استاندار اصفهان گفت: ایجاد پارک فناوری می تواند موفقیت های بیشتری را در حوزه سلامت در پی داشته باشد و باید بخش خصوصی به این حوزه ورود کند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محسن مهرعلیزاده در دیدار حسین وطن پور مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که پیرامون ایجاد پارک علم و فن آوری سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان صورت گرفت، اظهار کرد: این اقدام کار مبارک و ارزشمندی است و اگر پارک فناوری توسط دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شود می تواند موفقیت های بیشتری را در حوزه ی سلامت در پی داشته باشد.

استانداراصفهان اضافه کرد: علی رغم وجود چندین شرکت فن آوری در استان ولی برای ایجاد پارک فن آوری در حوزه  سلامت در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان باید پیگیری و حمایت بیشتری توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شود.

وی با تاکید بر اینکه پایه و اساس این کار و طرح و سازماندهی آن باید بر ورود سرمایه گذار بخش خصوصی گذاشته شود، افزود: بخش خصوصی باید سرمایه گذار اصلی این طرح باشد و باید از توانمندی های این بخش استفاده شود.

استاندار اصفهان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی باید در ارائه مجوزهای لازم همکاری داشته باشد، افزود: اگر بر همین اساس برنامه ها پیش رود مدیریت استان حتما حمایت لازم را خواهد داشت.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هم در این دیدار گفت: همه تلاش ها در این حوزه بر این است که جایگاه خود را در دنیا حفظ و نیاز جامعه را برطرف نماییم.

وطن پور با بیان اینکه بیش از 3 هزار شرکت دانش بنیان در کشور ثبت شده است، افزود: بیش از هزار شرکت در بخش سلامت به ثبت رسیده و اصفهان با داشتن پتانسیل های مختلف در حوزه های گوناگون فعالیت های موثری داشته است.

وی با بیان اینکه انتظار دانشگاه علوم پزشکی کمک و حمایت مدیریت استان در راستای ایجاد پارک فناوری است، افزود: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز برای تسریع در اعطای مجوز همکاری لازم را خواهد داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز