در گفتگو با برنا مطرح شد؛

موفقیت ۸۵ درصدی هیات ورزش‌های روستایی و عشایری در سال ۹۶

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۰۹:۱۲:۱۱
کد خبر: ۷۳۸۰۳۸
موفقیت ۸۵ درصدی هیات ورزش‌های روستایی و عشایری در سال ۹۶
رییس هیات ورزش های روستایی و عشایری گفت: طبق سند راهبردی سال 96، این هیات ٨۵ درصد موفق بوده است.

مهدی اسدی در گفت وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: برنامه های ناتمامی که باید در ۶ ماه اول سال ٩٧ انجام دهیم اتمام والیبال روستاییان بود که با ٢۴ تیم در شهرستان کاشان شروع شده است و در حال حاضر که مرحله یک هشتم نهایی آن است در در همین هفته مقام های آن مشخص می شود.

وی ادامه داد: هفته آینده جشنواره مادر را داریم که با حضور ۱۰ شهرستان و به میزبانی شهرستان نطنز برگزار می شود.

رییس هیات ورزش های روستایی و عشایری بیان کرد: دهمین المپیاد روستایی و بازی های بومی محلی روستایی در استان اصفهان است با حضور ٢۴ تیم و تعداد ٨۰۰ نفر که نیمی از آن ها آقایان و بقیه بانوان هستند، برگزار می‌شود.

اسدی افزود: تفاهم نامه ای که با اداره کل امور روستایی داریم این است که ۵۰ خانه ورزش روستایی در سراسر استان اصفهان را افتتاح کنیم.

وی ادامه داد: دومین مسابقه فوتسال دهیاران و تعاونی های روستایی است که سعی می کنیم آن را در هفته دولت برگزار کنیم.

 رییس هیات ورزش های روستایی و عشایری گفت: در تیم های ملی روستایی 3 افتخار داشتیم که یکی از آن ها فوتوالی بود که در اصفهان میزبان آن ها بودیم و در حال حاضر در تایلند حضور دارند که یکی از بازیکن های این تیم اصفهانی است.

اسدی بیان کرد: سند راهبردی که در سال ٩۶ داشتیم ٨۵ درصد موفق بوده ایم که در مجمع عمومی که داشتیم گزارش کامل آن را تحویل دادیم و پیشرفت خوبی داشتیم و با تفاهم نامه ای که با سعید انصاری مدیر کل روستایی استانداری داریم امیدواریم امسال هم روند روبه رشدی داشته باشیم.

وی گفت در سال گذشته ۶٨ خانه ورزشی روستایی در استان اصفهان افتتاح شد.

س/2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز