مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان:

قواعد برای حضور زنان در جامعه به درستی طراحی نشده است

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۰:۵۳:۰۸
کد خبر: ۷۳۸۱۰۸
مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت زمانی که به مقایسه حضور نخبگان مرد و زن در جامعه می‌پردازیم حضور زنان کمرنگ‌تر است که می‌طلبد حضور پررنگ‌تری داشته باشند و این در حالی است که متأسفانه قواعد برای حضور زنان در جامعه به درستی طراحی نشده است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سهیلا اثنی عشران عصر روز گذشته 15 مرداد ماه در همایش نقش نخبگان زن در توسعه سبک زندگی ایرانی و اسلامی در جمع بانوان نخبه  خانواده‌های ایثارگر، شهدا و جانباز با اشاره به اینکه نسل جدید از ارزش‌های انقلاب فاصله زیادی گرفته است، اظهار کرد: احساس می‌شود که مابین آن‌ها و ما فاصله بسیاری ایجاد شده و این منجر می‌شود که درکی درستی نشود که این شرایط بسیار خطرناک است.

وی با اشاره به اینکه نقش نخبگان در پر کردن این فاصله بسیار حایز اهمیت است، گفت: نخبگان به غیر از اینکه نقش خودشان را به صورت فردی در جامعه ایفا می‌کنند باید به صورت گروهی تحت عنوان سمن‌ها و تعاونی‌ها نیز به ایفای نقش بپردازند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان ادامه داد: زمانی که به مقایسه حضور نخبگان مرد و زن  در جامعه می‌پردازیم حضور زنان کمرنگ‌تر است که می‌طلبد حضور پررنگ‌تری داشته باشند و این در حالی است که متأسفانه قواعد برای حضور زنان در جامعه به درستی طراحی نشده است.

اثنی عشران تصریح کرد: با این وجود زنان نخبه در جامعه حضور دارند و نقش خود را ایفا می‌کنند. بنابراین باید زمینه لازم برای حضور بیشتر زنان نخبه در جامعه فراهم شود.

به گزارش برنا؛ 690 نخبه ایثارگر زن، 443 نخبه ایثارگر مرد، 163 جانباز آزاده و 33 فرزند جانباز آزاده جز خانواده بنیاد شهید و امور ایثارگری استان اصفهان هستند که حدود دو هزار و 600 مقاله چاپ شده، 120 عنوان کتاب و 160 اختراع دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز