به مناسبت روز خبرنگار؛

خبرنگاران تنیسور می شوند

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۲۴:۴۴
کد خبر: ۷۳۸۲۱۳
خبرنگاران تنیسور می شوند
به منظور پاسداشت و تجلیل از مقام خبرنگار هیات تنیس استان اصفهان با همکاری خانه تنیس ملل اقدام به برگزاری مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در خانه تنیس ملل می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی و چشم بینا و زبان گویای مردم هستند و این طلایه داران استحقاق آن را دارند تا به عنوان نماینده افکار عمومی مقام آنها را پاسداشت. روز خبرنگار بهانه ایی شد تا هیات تنیس استان اصفهان با همکاری خانه تنیس ملل اقدام به برگزاری مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش می کند.

احسان عسگری مدیریت مجموعه خانه تنیس ملل با اشاره به برگزاری این مراسم در اصفهان گفت: قصد داریم در فضای ورزشی یک روز را به خبرنگاران اختصاص دهیم تا این قشر هرچه نزدیک تر با ورزش تنیس آشنا شوند.

وی همچنین تصریح کرد: یکی از برنامه های این روز آشنایی هرچه بیشتر خبرنگاران حوزه ورزش با تنیس است که به همین منظور ساعتی را برای آموزش خبرنگاران اختصاص دادیم.

عسگری با بیان این که آشنایی خبرنگاران با ورزش تنیس می تواند در پیشبرد اهداف این ورزش موثر باشد، افزود: ورزش تنیس در ایران آنطور که باید به آن پرداخته نشده است به همین منظور حضور رسانه ها از نزدیک و آشنایی آنها با ورزش تنیس می تواند در پیشبرد اهداف این ورزش موثر باشد و جایگاه فعلی این رشته را در کشور و مقاطع بین المللی افزایش دهد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز