به گزارش برنا؛

هندبالیست‌های اصفهانی نایب قهرمان مسابقات آموزشگاه‌های دختر کشور شدند

۱۳۹۷/۰۵/۱۶ - ۱۳:۳۰:۲۹
کد خبر: ۷۳۸۲۱۷
مسؤول انجمن هندبال دختران استان اصفهان گفت: در مسابقات هندبال آموزشگاه‌های دختر کشور، مقطع متوسطه اول، به میزبانی همدان تیم استان اصفهان نایب‌قهرمان شد.

اعظم قینانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مسابقات هندبال آموزشگاه‌های دختر کشور از دهم مرداد ماه سال جاری با حضور 25 تیم از سراسر کشور در همدان آغاز شد و دو روز پیش به پایان رسید.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌ها در مقطع متوسطه اول انجام گرفت، افزود: در پایان تیم استان فارس مقام اول را کسب کرد، اصفهان دوم شد، خراسان رضوی بر سکوی سوم ایستاد و همدان در رتبه چهارم قرار گرفت.

مسؤول انجمن هندبال دختران استان اصفهان عنوان کرد: سطح مسابقات فوق‌العاده بالا بود به طوری که تیم ما با تدبیر و خوب پیاده کردن کارهای فنی بالا آمد و به قدری خوب عمل کرد که با همین شرایط می‌توانست قهرمان شود، خودم هم هدایت تیم را بر عهده داشتم.

قینانی خاطرنشان کرد: این بازیکنان اولین دوره حضورشان را در رقابت‌های کشوری تجربه می‌کردند با این حال خیلی خوب کار کردند و من از عملکردشان راضی هستم؛ به خصوص بازی‌شان برابر تیم‌های قدرتمندی همچون کردستان، خوزستان، خراسان رضوی و همدان فوق‌العاده بود.

وی اذعان کرد: کردستان و خوزستان تیم‌های خیلی قوی بودند اما بچه‌های ما با تلاششان توانستند خوب نتیجه بگیرند و به موفقیت برسند.  

 

پ/ ۲

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز