رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان:

عده ای نمی‌خواهند نسل مدیریتی تغییر کند

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۰۹:۲۷:۰۷
کد خبر: ۷۳۸۴۰۳
رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان گفت: با وجود تلاش نمایندگان مجلس برای تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، بعضی از مدیران بازنشسته علاقه‌ای به تغییر نسل مدیریتی ندارند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، نورالدین سهرابی اظهار کرد: با وجود تلاش نمایندگان مجلس برای تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، بعضی از مدیران بازنشسته علاقه‌ای به تغییر نسل مدیریتی ندارند.

وی ادامه داد: شعارها و وعده‌های زیادی برای حمایت از جوانان و به کارگیری آنان در مناصب مدیریتی مطرح می‌شود، اما هنوز هم موانع زیادی در این زمینه وجود دارد.

رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان تاکید کرد: با وجود تلاش نمایندگان مجلس برای تصویب طرح ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان، برخی از مدیران بازنشسته علاقه‌ای به تغییر نسل مدیریتی ندارند.

سهرابی اضافه کرد: مدیران بازنشسته‌ای که علاقه‌ای به ترک مناصب مدیریتی ندارند تلاش می‌کنند مانع اجرای این طرح شوند، این در حالی است که در شرایط فعلی کشور به مدیران جوان، دغدغه‌مند، گره‌گشا و با انگیزه نیاز داریم.

وی تصریح کرد: مدیرانی که انگیزه کافی ندارند یا از چابکی، حوصله، قدرت و نوآوری لازم برخوردار نیستند، نمی‌توانند مشکلات را پیگیری و رفع کنند.

رییس مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان تاکید کرد: برخی مدیران ارشد اجرایی از کنارگذاشتن مدیران بی‌انگیزه خودداری می‌کنند، بنابراین لازم است نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با همکاری نهادهایی همچون مجمع سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان که با جمعیت انبوهی از جوانان در ارتباط هستند، برای جلوگیری از ادامه این وضعیت تلاش کنند.

سهرابی با بیان اینکه لازم است نسل جدید از مدیران در مناصب اجرایی گماشته شوند، تصریح کرد: بروز چنین تحولی زمینه گسترش همه جانبه در خدمات دولتی و تسهیل فرایند توسعه را فراهم می‌کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز