در هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

تقابل دو سرمربی جوان/ ذوب آهن در صدد صعود به صدر جدول

۱۳۹۷/۰۵/۱۷ - ۱۴:۵۶:۳۵
کد خبر: ۷۳۸۶۲۵
تقابل دو سرمربی جوان/ ذوب آهن در صدد صعود به صدر جدول
در هفته سوم لیگ برتر فوتبال، دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا که سکانداریشان را دو سرمربی جوان به عهده دارند، روز پنج‌شنبه 18 مرداد‌ ماه به مصاف هم می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان،  ازهفته سوم لیگ برتر فوتبال دو تیم ذوب آهن اصفهان و سایپا در روز پنج‌شنبه 18 مرداد‌ ماه به مصاف هم می روند در این روز 3 دیدار دیگر برگزار می شود و سایر دیدارها در روز جمعه برگزار خواهد شد.

ذوب آهن که در 2 بازی اخیر خود توانسته یک برد و یک تساوی را  با حضور نمازی در کارنامه خود ثبت کند امیدوار است بتواند به دومین پیروزی خارج از خانه خود در این فصل دست پیدا کند و برای خود جایگاهی ویژه نسبت به سایر حریفان در جدول باز کند سبزپوشان اصفهانی هم اکنون در جایگاه چهارم جدول قرار دارند.

از سوی دیگر شاگردان دایی 2 هفته متفاوت را پشت سر گذاشته اند و یک برد و یک شکست  را در کارنامه این فصل خود تاکنون دارند و با 3 امتیاز در جایگاه ششم جدول قرار گرفته و نمی خواهند در مقابل سبزپوشان اصفهان امتیازی از دست بدهند.

تاریخچه بازی های دو تیم:

دو تیم ذوب‌آهن و سایپا در مجموع 34 بار در تاریخ لیگ برتر به مصاف یکدیگر رفته‌اند که سهم ذوب آهن 10 برد  و  سایپا 14 پیروزی بوده و 11 دیدار این دو تیم به تساوی منجر شده است. بهترین برد ذوب‌آهن با نتیجه 6 بر 3 بوده و در آن‌طرف سایپا با نتیجه 3 بر صفر ذوب‌آهن را شکست داده بوده است.

 محرومان و مصدومان دو تیم:

ذوب‌آهن در این دیدار وحید محمد‌زاده را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و رضا حبیب‌زاده و مسعود ابراهیم‌زاده نیز به دلیل مصدومیت  در این دیدار همراه تیم نخواهند بود. تیم سایپا اما در این دیدار محروم و مصدومی ندارد.

این بازی از ساعت 20:30 روز پنج‌شنبه و در ورزشگاه پاس قوامین تهران آغاز خواهد شد و حسین زرگر، آرمان اسعدی، امیر مبشر و مهدی مرجان‌زاده  قضاوت این بازی را بر عهده دارند، حسین عسگری‌ نیز ناظر این دیدار است.

به گزارش برنا؛ سایر دیدار های هفته سوم به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 18 مرداد‌‌ ماه

گسترش فولاد تبریز – سپیدرود رشت

استقلال خوزستان – پرسپولیس

نساجی مازندران – پارس جنوبی جم

جمعه 19 مرداد‌‌ ماه

پدیده مشهد – صنعت نفت آبادان

استقلال تهران – تراکتورسازی

نفت مسجد سلیمان – فولاد خوزستان

سپاهان اصفهان – پیکان تهران

    

د/ 2

 

نظر شما