نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

کشور در ابتدای راه تجربه دموکراسی است

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۶:۲۴
کد خبر: ۷۳۸۹۲۷
کشور در ابتدای راه تجربه دموکراسی است
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از مشکلات امروز ورود به جامعه متمدن و آزاد است. معنی تمدن و آزادی باید برای همه رنگ و بوی خاص خودش را داشته باشد چون کشور در ابتدای راه تجربه دموکراسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، حیدرعلی عابدی صبح امروز در گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان با اشاره به اینکه انرژی جوانی همه را فعال می‌کند، اظهار کرد: اثرات کارهایی که جمعی انجام می‌شود بیشتر است و همیشه فعالیت‌های گروهی نسبت به فعالیت‌های انفرادی ارجحیت دارد.

وی ادامه داد: این جمع با اهداف خوب و حمایت هایی که از طرف اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان می‌گیرد به اهداف والایی می‌رسد وهمه فعالیت‌های اجتماعی‌اش را گسترش می‌دهد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولیت پذیری در همه سمن‌ها باید با تعهد و تقوا توام شود، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات امروز ورود به جامعه متمدن و آزاد است. معنی تمدن و آزادی باید برای همه رنگ و بوی خاص خودش را داشته باشد چون کشور در ابتدای راه تجربه دموکراسی است.

عابدی ادامه داد: این موضوع برای ما دردسر ساز است چون ما همیشه در مواضع پارادوکس قرار می‌گیریم که آیا باید آزادی بیان و اطلاعات وجود داشته باشد یا محدودیت‌هایی برای آن ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه باید برای رشد و ارتقای اجتماعی جوانان برنامه‌ریزی کرد، افزود: امروز می‌بینیم کسانی که با لوازم، قوانین و مقررات دموکراسی آشنا نیستند از همین آزادی‌هایی که در اختیار دارند به نحو شایسته در جهت رشد و تعالی جامعه استفاده نمی‌کنند در صورتیکه ما ابتدا باید برای خودمان تعریفی داشته و به تعهدات اخلاقی خودمان پایبند باشیم تا در مسیری که گام برمی‌داریم موفق باشیم.

ت/ 2

 

نظر شما