نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی:

اصفهان در همه برنامه‌ها الگویی برای کشور است

۱۳۹۷/۰۵/۱۸ - ۱۹:۲۰:۴۵
کد خبر: ۷۳۸۹۳۱
اصفهان در همه برنامه‌ها الگویی برای کشور است
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اصفهان در همه برنامه ها الگویی برای کشور است و قطعا در برنامه‌ریزی برای موسسات مردم نهاد هم الگو خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سید ناصر موسوی لارگانی امروز صبح در گردهمایی سازمان‌های مردم‌نهاد جوانان استان اصفهان اظهار کرد: موسسات مردم‌نهاد کارهای بزرگی را انجام می‌دهند که وظیفه مسئولان اجرایی است.

وی افزود: قدرت جوانی، توانمندی از نظر فکری، علمی و برنامه‌ریزی در وجود موسسات مردم نهاد است.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر افراد بتوانند حتی یک شغل ایجاد کنند باید از آن‌ها قدردانی کرد به دلیل اینکه با ایجاد این شغل بسیاری از معضلات اجتماعی برطرف می‌شود.

موسوی لارگانی یکی از وظایف سازمان‌های مردم نهاد مبارزه را مبارزه با هنجار شکنی‌ها و معضلات اجتماعی دانست و بیان کرد: این موارد جامعه را رو به انحطاط می‌برد. در قرآن داریم که اگر یک نفر را احیا کنیم مثل این است که همه خلق خدا را زنده کرده‌ایم قطعا زنده کردن مرده از دست انسان‌ها بر نمی‌آید اما این آیات در قرآن یعنی یک نفر منحرف، کسی که از دین جدا شده و اعتیاد دارد را می‌توان زنده کرد.

وی با اشاره به اینکه همه فعالیت‌های موسسات مرم نهاد مخصوصا در مسائل فرهنگی، ورزشی ارزشمند و تاثیر گذار است، گفت: بسیاری از مشکلات جامعه به خاطر کمبود فرهنگ و آگاه نبود مردم است و اگر این فرهنگ‌سازی صورت بگیرد مشکلات اجتماعی برطرف می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اصفهان در همه برنامه ها الگویی برای کشور است و قطعا در برنامه‌ریزی برای موسسات مردم نهاد هم الگو خواهد بود.

موسوی لارگانی با اشاره به اینکه ایران فرهنگ قوی و غنی دارد، افزود: پرداخت به فرهنگ آنقدر مهم است که رهبر معظم انقلاب در نامگذاری سال از فرهنگ در کنار اقتصاد یاد کردند.

ت/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز