ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال بانوان:

یک سال و نیم درگیر مصدومیت بودم / در لیگ برتر امسال حضور ندارم

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۳:۰۱:۴۶
کد خبر: ۷۴۰۲۹۹
یک سال و نیم درگیر مصدومیت بودم / در لیگ برتر امسال حضور ندارم
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال بانوان رده بزرگسالان گفت: یک سال و نیم آسیب‌دیدگی‌ام ادامه داشت به همین خاطر نتوانستم در تمرینات اردوی تیم ملی حاضر شوم و حضور در مسابقات را از دست دادم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، افروز کربکندی 11 سال است که عضو تیم ملی فوتبال بانوان بوده و در رده‌های سنی مختلف نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در این سطح فعالیت کرده است.

ابتدا در پست مهاجم بازی می‌کرده و زمانی که وارد تیم ملی می‌شود به خاطر داشتن قد بلند و سوابق پدرش به دروازه‌بانی می‌پردازد و همراه با تیم مسابقات آسیایی و تورنمنت‌های بین‌المللی زیادی را تجربه می‌کند.

او که فرزند رسول کربکندی دروازه‌بان اسبق تیم ملی و پیشکسوت فوتبال ذوب‌آهن است، همواره از پدر به عنوان اولین الگو در ورزش حرفه‌ای‌اش یاد می‌کند.

حضور تیم ملوان در لیگ برتر فوتبال بانوان

افروز کربکندی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: 2 سال پیش در رقابت‌های لیگ برتر، دربی ذوب‌آهن و آینده‌سازان نجف‌آباد، با یکی از بازیکنان تیم حریف برخورد کردم و رباط صلیبی پای چپم پاره شد و از ناحیه زانو دچار مصدومیت شدم.

وی افزود: یک سال و نیم است که درگیر این آسیب‌دیدگی هستم و در این مدت نتوانستم در تمرینات اردوی تیم ملی شرکت کنم با اینکه همان موقع اسمم در لیست دعوت‌شدگان به اردو بود.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی فوتبال بانوان رده بزرگسالان عنوان کرد: الان یک سال و نیم گذشته و من بعد از عمل جراحی و بدنسازی بعد از عمل بهبود پیدا کرده‌ام؛ هم‌اکنون نیز بدنسازی آمادگی بدنی‌ام را انجام می‌دهم و سعی می‌کنم خودم را برای مسابقات آسیایی آماده کنم و هر چه زودتر به تیم ملی اضافه شوم.

کربکندی به لیگ برتر سال 97 اشاره کرد و ادامه داد: علی‌رغم پیشنهادات زیادی که از تیم‌های خارج از اصفهان داشتم، چون خودم دلم می‌خواهد که فقط در اصفهان باشم و برای تیم‌های اصفهانی بازی کنم، امسال در لیگ برتر حضور ندارم و بازیکن هیچ تیمی نیستم؛ اصفهان دو سال است که تیم داده و من تنها یک سال برای ذوب‌آهن بازی کردم.

وی اذعان کرد: خیلی خوشحالم که تیم ملوان بندر انزلی امسال دوباره در لیگ برتر فوتبال بانوان شرکت دارد.

پ/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز