امروز؛

استاندار اصفهان از کشفیات عملیات مرصاد نیروی انتظامی استان بازدید کرد

۱۳۹۷/۰۵/۲۲ - ۱۴:۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۴۰۳۴۲
استاندار اصفهان از کشفیات عملیات مرصاد نیروی انتظامی استان بازدید کرد
استاندار اصفهان از کشفیات عملیات مرصاد نیروی انتظامی استان مربوط به مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان محسن مهرعلیزاده امروز در جریان بازدید از کشفیات عملیات مرصاد (مبارزه با کالای قاچاق و مواد مخدر) نیروی انتظامی اظهار کرد: بعضی از افراد به دلیل شرایط موجود در بازار اقدام احتکار و نگهدای کالا در انبار می کنند.

وی افزود: به شرکت هایی که کالا وارد کرده اند و یا در داخل خریداری کردند و در انبارها نگهداری می کنند تذکر داده می شود و در این راستا سیستم های اداری و تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی نظارت لازم را خواهند داشت.

استاندار اصفهان با بیان اینکه این نظارت در جهت احقاق حق مردم خواهدبود، افزود: آنچه متعلق به مردم است باید در زمان قانونی خود و با قیمت مناسب در اختیار آن ها قرار گیرد و با موارد غیر قانونی برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

مهرعلیزاده تاکید کرد: محتکرین باید در این شرایط جنگ اقتصادی به حمایت از تحمیل کنندگان جنگ و دشمن نروند و در صف مردم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه مبارزه با کالای قاچاق از ورودی های اصلی صورت می گیرد، افزود: تلاش خواهیم کرد که این مبارزه از مبدا صورت گیرد تا امنیت شغلی قشر وسیع اصناف به خطر نیفتد و هنر ما باید این باشد تا محل هایی که کالای قاچاق به شکل عمده وارد و در انبارها نگهدای می شود را شناسایی نماییم و به همین دلیل از دو مسیر تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی این مسائل دنبال می شود .

 

نظر شما