در عملیات مرصاد ۱۰ پلیس اصفهان؛

۶۰ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق کشف شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۰۳:۴۷
کد خبر: ۷۴۰۶۱۴
۶۰ میلیارد ریال کالای خارجی قاچاق کشف شد
فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران این فرماندهی با اجرای عملیات بزرگ مرصاد10 محموله کالای خارجی قاچاق به ارزش 60 میلیارد ریال کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی اظهار کرد: یکی از اولویت های اصلی قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل فرماندهی انتظامی استان اصفهان موضوع مبارزه با قاچاق کالا است که ماموران این فرماندهی به صورت مستمر در این حوزه فعالیت می کنند و مبارزه بی امان با قاچاقچیان کالا را در دستور کار خود دارند.

وی با بیان اینکه در ادامه سلسله عملیات های قرارگاه عملیاتی اقدام و عمل، عملیات مرصاد 10 امروز از سوی پلیس اصفهان به اجرا گذاشته شد، گفت: در این عملیات، در بازرسی از یکی از انبارهای شهر اصفهان، 8 دستگاه کامیون و 2 دستگاه خودروی سواری حامل کالای خارجی قاچاق که در حال تخلیه بار خود بودند، توقیف کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش محموله های کالای قاچاق مکشوفه در این عملیات را 60 میلیارد ریال برآورد کردند؛ همچنین در این عملیات، 10 قاچاقچی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند؛ همچنین محموله های مکشوفه در این عملیات شامل لوازم خانگی، لوازم آرایشی و بهداشتی، دارو، مواد غذایی، موتورسیکلت و لوازم خودرو است.

معصوم بیگی، با اشاره به اینکه تمرکز فرماندهی انتظامی استان اصفهان در حوزه مبارزه با قاچاق کالا بر شناسایی باندها و دانه درشت های بزرگ کالای قاچاق است، گفت: در این حوزه موفقیت های خوبی کسب شده به طوری که کشف محموله های بالای 5 میلیارد ریال در 4 ماهه امسال 100 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

وی در ادامه از انهدام 6 باند بزرگ کالای قاچاق در 4 ماهه امسال خبر داد و خاطرنشان کرد: در این حوزه بالغ بر یک هزار و 500 نفر قاچاقچی که در این حوزه فعالیت می کردند شناسایی و با آنها برخورد قانونی صورت گرفته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز