بعد از بازی پیکان و سپاهان؛

باشگاه پیکان به ادعای قلعه‌نویی واکنش نشان داد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۱:۳۳:۱۲
کد خبر: ۷۴۰۶۲۰
باشگاه پیکان به ادعای قلعه‌نویی واکنش نشان داد
بخش رسانه ای تیم فوتبال پیکان در پاسخ به ابراز نارضایتی امیر قلعه‌نویی به سبک تدافعی پیکان و پیروز نشدن تیمش در بازی پیکان و سپاهان، یک فایل صوتی ٣٧ ثانیه ای از صحبت‌های مجید جلالی بعد از بازی فصل گذشته پیکان با استقلال خوزستان منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، بعد از بازی پیکان با سپاهان، امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان در صحبتهایش به سبک بازی تدافعی پیکان انتقاد و از اینکه تیمش نتوانست در این بازی به پیروزی برسد، ابراز نارضایتی کرد.

در همین ارتباط بخش رسانه ای تیم فوتبال پیکان یک فایل صوتی ٣٧ ثانیه ای از صحبتهای مجید جلالی بعد از بازی فصل گذشته پیکان با استقلال خوزستان منتشر کرد و البته کنایه ای به امیر قلعه نویی بابت دخالت در امور داخلی سایر تیم ها زد.

باشگاه پیکان در این ارتباط نوشت: این فایل صوتی پاسخی روشن به تمام انتقاداتی است که بلافاصله پس از سوت پایان بازی مقابل سپاهان علیه پیکان شکل گرفت. انتقاداتی که به شکل های مختلف از سوی اعضای محترم باشگاه سپاهان انجام شد و کادرفنی پیکان در این مدت هیچ واکنشی به این صحبت های باورنکردنی نشان نداد. چون سرمربی پیکان هم مثل سرمربی محترم تیم سپاهان اعتقاد دارد صحبت کردن در مورد سایر تیم ها به هیچ وجه حرفه ای نیست.

این صوت ٣٨ ثانیه ای مربوط به فصل گذشته است. بازی حساس هفته بیست و هشتم مقابل استقلال خوزستان در شهر قدس که پیروزی در آن به منزله طی کردن بخش عمده ای از مسیر کسب سهمیه لیگ قهرمانان محسوب می شد. پیکان اما در آن مسابقه هر چه زد، به در بسته خورد و در نهایت نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل به دست بیاورد. سرمربی پیکان در نشست خبری بعد از مسابقه در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید: آیا از سبک بازی استقلال خوزستان شکایت دارید؟ پاسخ کوتاهی داد.

در این فایل صوتی جلالی در پاسخ به سئوال مطرح شده می گوید: من از سبک بازی استقلال خوزستان شاکی نیستم. این حق آنهاست که هرجور که به نتیجه می رسند، بازی کنند. ما توان مقابل با این بازی را نداریم. نمی توانیم به تیمی بگوییم جوری بازی کنید که ما برنده باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز