مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان:

۱۳۳۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۸:۲۹
کد خبر: ۷۴۰۷۵۳
۱۳۳۰ تن مرغ منجمد در استان توزیع شد
مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان گفت: در مقاطعی که نرخ مرغ گرم در بازار با افزایش بی‌رویه مواجه می‌شود اداره پشتیبانی امور دام استان اصفهان اقدام به توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در استان کرده و تاکنون 1330 تن مرغ منجمد توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، علی اکبر نجفی اظهار کرد: از ابتدای سال جاری و بر اساس سیاست‌های تنظیم بازار کشور در مقاطعی که نرخ مرغ گرم در بازار با افزایش بی‌رویه مواجه می‌شود این اداره اقدام به توزیع مرغ منجمد با نرخ مصوب در استان کرده و در این راستا تاکنون 1330 تن مرغ منجمد توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در چند هفته اخیر تاکنون نیز با توجه به افزایش نرخ مرغ گرم و در جهت اجرای سیاست‌های تنظیم بازار و رفاه حال شهروندان این اداره کل اقدام به توزیع بالغ بر ۳۵۰ تن مرغ منجمد با نرخ هر کیلوگرم شش هزار و ۳۲۰ تومان (عمده فروشی) و برای مصرف کننده شش هزار و ۷۵۰ تومان کرده است که این روند تا ایجاد تعادل در بازار ادامه دار خواهد بود.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان اصفهان خطاب به فروشگاه‌های بزرگ اعلام کرد: کلیه عوامل توزیع در استان می‌توانند جهت دریافت حواله به این اداره کل مراجعه یا با شماره تلفن ۳۶۲۱۴۴۷۳ تماس حاصل کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز