در گفتگو با برنا مطرح شد؛

اکران مستند‌ها و فیلم‌های برگزیده ورزشی در اصفهان

۱۳۹۷/۰۵/۲۳ - ۱۴:۳۱:۳۰
کد خبر: ۷۴۰۷۷۷
اکران مستند‌ها و فیلم‌های برگزیده ورزشی در اصفهان
رییس دفتر تخصصی سینما استان اصفهان گفت: امسال تابستان تصمیم گرفته شد با توجه به فضای جام جهانی و فوتبال، اکران‌ها به مستندها و فیلم‌های برگزیده ورزشی اختصاص داشته باشد.

مصطفی حیدری در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: اکران فیلم های مستند از  چند سال پیش به صورت متمرکز توسط خانه مستند اصفهان برگزار می شود اما از ابتدای تأسیس دفتر تخصصی سینما قرار بر این شد که به عنوان حمایت کننده در این اکران‌ها  فعالیت کنیم.

وی ادامه داد: اکران فیلم های مستند 2 سال است که با همکاری خانه مستند و دفتر تخصصی سینما استان اصفهان انجام می‌شود اما برنامه ریزی آن به این سمت بود که هر فصل به یک موضوع اختصاص داشته و امسال تابستان تصمیم گرفته شد با توجه به فضای جام جهانی و فوتبال، اکران‌ها به مستندها و فیلم‌های برگزیده ورزشی اختصاص داشته باشد.

رییس دفتر تخصصی سینما استان اصفهان بیان کرد: قرار بر این بوده است که 6 اکران مستند و فیلم ورزشی داشته باشیم  اما احتمالا یک اکران بیشتر شود. در واقع از 7 اکران، 5 اکران ایرانی و 2 خارجی است که هم اکنون در مرحله اکران فیلم‌های خارجی قرار داریم.

حیدری گفت: در اکران تخصصی فیلم‌ها و مستندهای ورزشی امسال، محمود عرفانی برای نقد فیلم های خارجی و برای 2 فیلم ایرانی یکی از آن ها به کارگردانی سحر مصیبی و دیگری از اعظم نجفیان دعوت شده‌اند.

وی افزود: این رویداد، سه شنبه ها از ساعت 17 در سالن نمایش نگارستان امام خمینی برگزار

می شود.

س/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز