معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان در گفت و گو با برنا؛

اعطای شناسه حقوقی توسط دولت دوازدهم به سمن‌ها گام مثبتی برای استیفای حقوق آن‌ها است

۱۳۹۷/۰۵/۲۴ - ۱۶:۳۲:۵۵
کد خبر: ۷۴۱۳۳۲
اعطای شناسه حقوقی توسط دولت دوازدهم به سمن‌ها  گام مثبتی برای استیفای حقوق آن‌ها است
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد جوان‌ها با حمایت دولت دوازدهم برای فعالیت های حقوقی و بانکی رسمیت پیدا می کنند چون لازم بود اعضای آن ها این شناسه را داشته باشند قبلا این موسسات که در حوزه های مختلفی فعالیت دارند و می خواستند خودشان را با وظایفشان درگیر کنند بدون شناسه دچار مشکل می‌شدند.

رامین نعیمی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: سازمان های مردم نهاد جوانان بازو های قدرتمندی برای دولت و جامعه هستند که از آن ها به عنوان دولت یاران، همیاران مردم و مشاورین مدیران دستگاه های اجرایی در حوزه های مختلف یاد می‌شود.

وی ادامه داد: استان اصفهان با مشارکت اجتماعی بالایی که در بحث سازمان های مردم نهاد دارد و همچنین بر اساس قانون برنامه ششم توسعه که تا سال 1400 باید سازمان های مردم نهاد را افزایش دهد حدود 150 سازمان مردم نهاد دارد همچنین عده کثیری  درحال ثبت سازمان های مردم نهاد هستند که به این رقم اضافه خواهند شد.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان بیان کرد:  شناسه حقوقی سمن ها یعنی به رسمیت شناخته شدن آن ها که  گام مثبتی در جهت استیفای حقوق سمن ها است و همین اعطای شناسه ملی و حقوقی سمن ها بود که با پیگیری هایی وزارت ورزش و جوانان و به خصوص معاون ساماندهی امور جوانان وزارت و مدیر کلان این معاونت انجام شد.

نعیمی گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد جوان‌ها با حمایت دولت دوازدهم برای فعالیت های حقوقی و بانکی رسمیت پیدا می کنند چون لازم بود اعضای آن ها این شناسه را داشته باشند قبلا این موسسات که  در حوزه های مختلفی فعالیت دارند و می خواستند خودشان را با وظایفشان درگیر کنند بدون شناسه دچار مشکل می‌شدند.

س/3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز