سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن:

قلعه‌نویی در لیگ برتر مربی موفقی بوده است/ ذوب‌آهن آماده مصاف با سپاهان است

۱۳۹۷/۰۵/۲۵ - ۲۰:۰۸:۱۴
کد خبر: ۷۴۱۷۰۰
قلعه‌نویی در لیگ برتر مربی موفقی بوده است/ ذوب‌آهن آماده مصاف با سپاهان است
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیر قلعه نویی در لیگ برتر مربی موفقی بوده است، قهرمانی های زیادی در کارنامه خود دارد، بیشتر بر روی قدرت بدنی تیمش کار می کند، سعی دارد تیمش را بر تیم حریف تحمیل کند و در جایی که نیاز باشد بازی مستقیم انجام دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امید نمازی زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم ذوب آهن مقابل سپاهان اظهار کرد: فردا دیدار حساسی مقابل سپاهان داریم و فکر می کنم هر دوتیم به دنبال کسب  3 امتیاز این دیدار هستند. این بازی چون  حساسیت های خودش را دارد.

وی با بیان تجربه دربی‌اش در آمریکا ادامه داد: هر تیمی پیروز دیدار شود می تواند برای مدتی به خود ببالد، این دربی با دیگر دربی‌ها تفاوتی ندارد و می دانم که این دیدار برای تیم ها و هواداران از اهمیت بالایی برخوردار است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: امیر قلعه نویی در لیگ برتر مربی موفقی بوده است، قهرمانی های زیادی در کارنامه خود دارد، بیشتر بر روی قدرت بدنی تیمش کار می کند، سعی دارد تیمش را بر تیم حریف تحمیل کند و در جایی که نیاز باشد بازی مستقیم انجام دهد در صورتی که امسال بازیکنانی جذب کرده اند که می توانند روی زمین هم بازی کنند.

 نمازی زاده بیان کرد: مهران درخشان مهر هفته قبل کارت قرمز گرفت و دراین بازی در اختیار تیم نیست و تیم آماده مصاف با سپاهان است زیرا سپاهان قصد یک بازی هجومی دارد و قطعا ما هم همین کار را انجام می دهیم و بیشتر روی کنترل بازی و مالکیت توپ و اینکه بتوانیم در زمین حریف بازی کنیم کار کرده ایم.

وی افزود: مسعود ابراهیم زاده مصدومیتی داشت که در حال حاضر به تمرینات اضافه شده است و امروز یک تست از او گرفته می شود تا ببینیم به بازی می رسد، اگر هم مسعود ابراهیم زاده به این بازی نرسید قطعا بازیکن هایی داریم که می توانند جایگزین او شوند همچنین  مسعود حسن زاده هم مصدومیتی از ناحیه زانو دارد که برای بهبودی کاملش به زمان نیاز است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اظهار کرد: همه تمرکزم  روی مسائل فنی است و  نمی توانم در مورد تماشاگران اظهار نظری داشته باشم در واقع همیشه دوست داریم هواداران به استادیوم بیایند و تیم خود را حمایت کنند.

نمازی زاده گفت: عارف غلامی از سپاهان به ذوب آهن آمده و تعدادی از بازیکنان ما به این تیم رفتند. این یک اتفاق معمول در فوتبال است. البته شاید این قبیل انتقالات در یک شهر نا متعارف باشد ولی رابطه دو باشگاه خوب است.

س/ 2

 

نظر شما