در ادامه هفته چهارم لیگ برتر؛

پیروزی سپاهان در دربی اصفهان/ اکثر عکاسان ورزشی پشت دروازه سپاهان قرار داشتند

۱۳۹۷/۰۵/۲۶ - ۲۲:۳۶:۴۲
کد خبر: ۷۴۱۹۹۰
پیروزی سپاهان در دربی اصفهان/ اکثر عکاسان ورزشی پشت دروازه سپاهان قرار داشتند
در ادامه هفته لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 2 تیم ذوب‌آهن و سپاهان در فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به نفع سپاهان خاتمه یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، در ادامه هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور 2 تیم ذوب آهن و سپاهان در فولاد شهر اصفهان به مصاف هم رفتند.

در ابتدا دو تیم بازی را طوفانی آغاز کردند ولی این ذوب آهنی ها بودند که حملات گسترده ایی را بر روی دروازه نیازمند آغاز کردند و دفاع سپاهان را تحت فشار قرار دادند. دیری نگذشت که سپاهان با ضربه ساسان انصاری دروازه رشید مظاهری را تهدید کرد و این موقعیت واکنش خوب مظاهری را در برداشت.

 اما  سپاهان توانست در دقیقه 25 با ضربه مهرداد محمدی دروازه مظاهری را باز کند. این پایان کار زرد پوشان نبود و در دقیقه 27 تنها 2 دقیقه پس از اولین گل، عزت الله پورقاز با ضربه سر دروازه سبزپوشان را باز کرد.

نیمه دوم این بازی متفاوت از نیمه اول آغاز شد و این بار ذوب آهن بود که توانست در دقیقه 70 با گل محمد رضا حسینی دروازه نیازمند را باز کند و امید را به تیم اش بازگرداند.

در ادامه نیم دوم ذوب آهن حملاتش بر روی دروازه زرد پوشان  به طور چشمگیری افزایش یافت و این تیم توانست چند دقیقه ایی سپاهان را در حالت تدافعی ببرد.

در پایان این بازی با نتیجه 2 بر یک به نفع سپاهان خاتمه یافت.

 

حواشی این بازی به شرح زیر است:

2 تیم در بدو ورود با تشویق تماشاگران وارد میدان شدند.

تیم فوتبال سپاهان با در دست داشتن پرچمی با عنوان "با احترام به همدیگر از فوتبال لذت ببریم وارد میدان شدند".

تیم فوتبال ذوب آهن با در دست داشتن بنر از آزادگان تجلیل کردند.

بیشتر عکاسان ورزشی در پشت دروازه سپاهان قرار گرفته اند تا گل های ذوب آهن را در این بازی ثبت کنند.

با توجه به این که سهم هواداران  این دو تیم 50 – 50 در نظر گرفته شد بیشتر صندلی های ورزشگاه در اختیارتماشاگران سپاهان قرار دارد. اما تماشاگران سپاهانی در نیمه اول به حرکت رشید مظاهری اعتراض کردند که داور به گلر ذوب آهن تذکر داد.

حدود 10 هزار نفر هوادار از نزدیک این مسابقه را تماشا کردند.

هادی عقیلی بازیکن اسبق سپاهان برای تماشای این بازی به فولاد شهر آمده است.

نیمه دوم تماشاگران سپاهان در حرکتی هماهنگ شده به تشویق تیم خود پرداختند و با روشن کردن چراغ های گوشی خود صحنه ایی به یاد ماندنی در فولادشهر خلق کردند.

واکنش مسلمان پس از گرفتن خطا توسط داور اعتراض شدید هواداران سپاهان را در پی داشت که داور به این حرکت مسلمان کارت زرد نشان داد.

 پس از به ثمر رسیدن گل اول ذوب‌آهن مدیر رسانه ایی ذوب آهن بخاطر ورود به زمین مسابقه و شادی نامتعارف پس از گل توسط داور از زمین بازی اخراج شد.

تشویق های هواداران ذوب آهن پس از به ثمر رساندن گل اول تیمشان در نیمه دوم قوت گرفت.

اعتراض شدید نمازی به تصمیم داوری واکنش داور چهارم را به همراه داشت که این واکنش همراه با عکس العمل اعتراضی هواداران ذوب آهن به پایان رسید.

در وقت های اضافه رشید مظاهری اجازه رفتن به جلو را گرفت که با مخالفت نمازی مواجه شد.

 

د/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز