سرمربی تیم فوتبال سپاهان:

بازیکنانم را بخاطر این بازی جریمه می کنم/ قضاوت داور خوب بود

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۰۰:۴۹:۰۳
کد خبر: ۷۴۲۰۱۶
بازیکنانم را بخاطر این بازی جریمه می کنم/  قضاوت داور خوب بود
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: باید این معضل از تیم ما دور شود که در 10 دقیقه بازی را واگذار می کنیم من بازیکنانم را جریمه می کنم و پاداش برد نمی دهم.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، امیر قلعه نویی پس از برد تیمش در مصاف با ذوب آهن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازی خوبی را مشاهده کردیم که باید بابت آن به همه علاقه‌مندان فوتبال اصفهان تبریک بگویم. بازی امروز گل و برد و درگیری فیزیکی  داشت، اما نکته مهم جو ورزشگاه حاکم بود. امیدوارم دربی اصفهان الگویی برای فوتبال ایران شود و فضای قشنگی را که بر این مسابقه حاکم بود در جاهای دیگر نیز مشاهده کنیم. همچنین باید از سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن نیز تشکر کنم، چرا که فصل گذشته زمانی که هدایت این تیم را بر عهده داشتم زحمات زیادی را برای ما متحمل شد.

وی در خصوص این که  بازی می‌توانست به نفع ذوب آهن یا مساوی تمام شود، تصریح کرد: با بازیکنانم حتما برخورد می‌کنم چون در 20 دقیقه ای که تیم مقابل 10 نفره بود در حد و اندازه‌های سپاهان بازی نکردیم.  اینکه سرحال نیستم به دلیل عصبانیتم از بازیکنان سپاهان است که این عصبانیت را در رختکن به آنها انتقال دادم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به جریمه کردن بازیکنانش بخاطر این بازی عنوان کرد: در بازی که همه چیز در اختیار ما بود امکان داشت در 10 دقیقه همه چیز تغییر کند. تعویض های بدی داشتیم و نتوانستند خواسته‌های من را انجام دهند. باید این معضل از تیم ما دور شود که در 10 دقیقه بازی را واگذار می کنیم. من بازیکنانم را جریمه می کنم و پاداش برد نمی دهم.

قلعه نویی ادامه داد: تعداد گل و امتیاز برای سایر تیم ها کافی است، اما نباید فراموش کنیم که ما  تیم سپاهان هستیم و باید تلاش بیشتری داشته باشیم. ذوب‌آهن مانند ما مشکل نگرش و هماهنگی ندارد و دلیل آن نیز حضور چند ساله بازیکنان این تیم در کنار هم است. امیدوارم ما نیز هفته‌به‌هفته بهتر شویم و در ادامه موفقیت‌های بیشتری را نیز کسب کنیم.

وی با بیان این که داور این مسابقع یکی از داوران خوب لیگ برتر است تاکید کرد: داوری قضاوت خوبی داشت، نزدیک به صحنه‌ها بود و از سرعت بازی کم نکرد،‌ به جز صحنه ای که به نظر می‌رسید روی ساسان انصاری پنالتی شد.

د/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز