برنا گزارش می‌دهد؛

قهرمانی بانوی اصفهانی در ۲ رشته لیگ اسکی روی چمن

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۳:۳۶:۵۳
کد خبر: ۷۴۲۳۰۸
قهرمانی بانوی اصفهانی در ۲ رشته لیگ اسکی روی چمن
بانوی اسکی‌باز اصفهانی گفت: در مسابقات لیگ اسکی روی چمن، انتخابی تیم ملی، توانستم عنوان قهرمانی بخش بانوان را در دو رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت به دست بیاورم.

ثمین داوری در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: رقابت‌های لیگ اسکی روی چمن، انتخابی تیم ملی به منظور اعزام به مسابقات فینال جام جهانی ایتالیا بیست‌ودوم و بیست‌وسوم مرداد ماه سال جاری در پیست بین‌المللی دیزین برگزار شد.

وی به برگزاری رقابت‌ها در دو بخش آقایان و بانوان اشاره کرد و افزود: در بخش آقایان مسابقات در سه رشته مارپیچ کوچک، مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت صورت گرفت و در بخش بانوان رقابت‌ها در دو رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت انجام شد.

بانوی اسکی‌باز اصفهانی اضافه کرد: من تنها نماینده استان اصفهان در بخش بانوان بودم که توانستم عنوان قهرمانی را در هر 2 رشته مارپیچ بزرگ و مارپیچ سرعت به دست بیاورم.

داوری عنوان کرد: رقابت‌ها به صورت انفرادی برگزار شد و نفرات شرکت‌کننده از کردستان، اردبیل و اصفهان بودند.

وی ادامه داد: به خاطر اختلاف سطح بازی من با سایر شرکت‌کننده‌ها نظرم این است که سطح مسابقات با سال‌های گذشته خیلی فرقی نداشت اما ممکن است برای دیگر افراد شرکت‌کننده سطح رقابت‌ها سطح بالایی بوده، به نظر من تنها تفاوتش نسبت به سال‌های قبل این بود که نفرات بیشتری شرکت کرده بودند آن هم به خاطر حمایتی بود که از طرف فدراسیون صورت گرفته بود.

این بانوی اسکی باز بیان کرد: اردوهای تیم ملی از اول شهریور ماه امسال در پیست فندقلو اردبیل ادامه پیدا می‌کند و مسابقات داخلی نیز تحت عنوان «جایزه بزرگ» در نیمه اول شهریور ماه برگزار می‌شود که من هم حضور پیدا می‌کنم.

داوری خاطرنشان کرد: از نظر بعد مالی و مادی انتظاری از تربیت‌بدنی و هیأت اسکی استان اصفهان ندارم اما از بعد معنوی انتظار دارم بیشتر اهمیت قائل شوند و توجه نشان دهند.

پ/ 2

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز