رییس هیات کاراته استان اصفهان در گفت و گو با برنا:

پتانسیل کاراته استان ما بیشتر از این است

۱۳۹۷/۰۵/۲۷ - ۱۵:۰۵:۳۸
کد خبر: ۷۴۲۳۴۳
پتانسیل کاراته استان ما بیشتر از این است
رییس هیات کاراته استان اصفهان گفت: 98 درصد تفاهم نامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم، انجام دادیم و در بخش مسابقاتی و قهرمانی خوب بوده ایم اما پتانسیل کاراته استان اصفهان بیش از این است اما باید محدودیت مالی را در نظر گرفت که برای همه هست و در مجموع کارهایی که انجام می شود به صورت خودجوش است.

علی دواتیان در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: 5 ماه از برنامه‌های امسال هیات کاراته گذشته است که نصف آن را انجام داده ایم و اردوی تیم های آقایان و بانوان را در پیش و 3-4 مسابقه کشوری داریم که یکی از آن ها دیروز برگزار شد.

وی ادامه داد: کلاس داوری را در رده ممتاز ملی هفته پیش به اتمام رساندیم و در حال حاضر مشغول کلاس های مربیگری عملی آقایان هستیم. برای هر ماهی برنامه های خودمان را داریم اما عمده ترین آن جام بین المللی وحدت و دوستی است که دیروز و با حضور کنفدراسیون داوری جهان در ارومیه برگزار شد.

رییس هیات کاراته استان اصفهان گفت: 98 درصد تفاهم نامه ای که با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان داشتیم، انجام دادیم و  در بخش مسابقاتی و قهرمانی خوب بوده ایم اما پتانسیل کاراته استان اصفهان بیش از این است اما باید محدودیت مالی را در نظر گرفت که برای همه هست و در مجموع کارهایی که انجام می شود به صورت خودجوش است.

دواتیان بیان کرد: سال قبل بر روی کارهای پایه کار کردیم و امسال هم کار می کنیم و باید نقد جدید را جایگزین نقد قبل کنیم و در مجموع در بحث کار بروزرسانی در تمام دنیا انجام می شود.

س/ 3

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز