درعملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان؛

سارق داخل خودرو با ۳۴ فقره سرقت دستگیر شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۸ - ۱۱:۲۴:۳۲
کد خبر: ۷۴۲۶۴۵
سارق داخل خودرو با ۳۴ فقره سرقت دستگیر شد
فردی که وسایل و لوازم داخل خودروهای پارک شده در کنار خیابان را سرقت می کرد درعملیات کارآگاهان پلیس آگاهی استان دستگیر و به 34 فقره سرقت اعتراف کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سرهنگ سعید سلیمیان اظهار کرد: در پی شکایت چند شهروند مبنی بر سرقت لوازم و وسایل از داخل خودرو آنها شناسایی سارق یا سارقان در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان اصفهان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با بررسی های به عمل آمده توسط کارآگاهان مشخص شد یکی از سارقان سابقه دار در امر سرقت از داخل خودرو های پارک شده در کنار خیابان که از سطح ایمنی پایینی برخوردارند فعالیت می کند.

رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی سرانجام این سارق سابقه دار شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.

سلیمیان بیان کرد: متهم پس از دستگیری در تحقیقات صورت گرفته ضمن اعتراف به بزه انتسابی به ارتکاب 34 فقره سرقت اقرار کرد که در این رابطه پرونده تشکیل و متهم به منظور اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم، هنگام ترک خودروی خود دقت کنند که درها و شیشه ها کاملا بسته باشد و اتومبیل خود را به لوازم ایمنی نظیر دزدگیر، سوئیچ مخفی، قفل فرمان، قفل پدال و یا سایر وسایل بازدارنده دیگر مجهز کنند و حتماً این موضوع را از یاد نبرند که وسایل شخصی شامل کیف، اسناد و مدارک و هر چیز با ارزش دیگر  را داخل خودرو به ویژه روی صندلی و در معرض دید قرار ندهند.

 

 

نظر شما