فرمانده انتظامی استان اصفهان:

بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان کشف شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۱:۴۷:۳۳
کد خبر: ۷۴۳۱۳۳
بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در اصفهان کشف شد
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر استان طی عملیات ویژه با توقیف یک دستگاه کامیونت یخچال دار در بازرسی از آن یک تن و 300 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: در ادامه سلسله طرح ها و عملیات های قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل"، عملیات مرصاد با هدف مبارزه و انهدام شبکه ها و باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر به اجرا گذاشته شد.

وی خاطر نشان کرد: در این عملیات، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراصفهان با اشراف اطلاعاتی از ورود یک دستگاه کامیونت یخچال دار حاوی مقادیر زیادی مواد مخدر به استان مطلع و بلافاصله موضوع توقیف خودرو را در دستور کار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: خودروی مذکور که از مرزهای شرقی کشور به سمت اصفهان در حرکت بود، سرانجام در یک عملیات ویژه توسط ماموران شناسایی و متوقف شد. 

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو، یک تن و 306 کیلو گرم تریاک کشف شد، گفت: در این عملیات اعضای یک باند 3 نفره قاچاق مواد مخدر دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی ادامه داد: همچنین با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و نیز واحدهای مستقر در گلوگاه های ایست و بازرسی طی20 روز گذشته، 5 باند قاچاق مواد افیونی که با استفاده از خودروهای سبک و تیز رو اقدام به حمل مواد مخدر از استان های شرقی به اصفهان می کردند، شناسایی و با آنان برخورد شده است.

سردار معصوم بیگی خاطر نشان کرد: طی این مدت 18 قاچاقچی نیز دستگیر و با تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی دیگر تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان در پایان بر مبارزه بی امان با قاچاق مواد افیونی تاکید و بیان کرد: مقابله با پدیده شوم مواد مخدر در 2 حوزه برخورد با قاچاقچیان و باندهای مافیایی و برخورد با توزیع کننده های خرد این مواد در محلات به طور وسیع و جدی توسط ماموران این فرماندهی انجام می شود.

 

 

نظر شما