مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

۱۰۶ پایگاه برای دریافت نذورات اصفهانی‌ها در روز عید قربان ایجاد شد

۱۳۹۷/۰۵/۲۹ - ۱۳:۴۱:۲۷
کد خبر: ۷۴۳۳۴۴
۱۰۶ پایگاه برای دریافت نذورات اصفهانی‌ها در روز عید قربان ایجاد شد
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: 106 پایگاه کمیته امداد در استان و 6 جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران و نیکوکاران در عید سعید قربان است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، محمدرضا متین‌پور با اشاره به نزدیک شدن به عید قربان گفت: 106 پایگاه کمیته امداد در استان و 6 جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی در شهر اصفهان آماده دریافت نذورات و قربانی خیران و نیکوکاران در عید سعید قربان است.

وی با بیان اینکه در سال گذشته مردم نیکوکار استان اصفهان 600 میلیون تومان به شکل نقد، دام و گوشت به مناسبت عید قربان به نیازمندان کمک کردند، اظهار کرد: این نهاد امسال نیز برنامه‌هایی برای تسهیل مشارکت مردم در امر خیر و احسان و قربانی در این روز فرخنده و مبارک در نظر گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان، تمام دفاتر کمیته امداد اصفهان در سطح استان را در روز عید قربان از ساعت 8 تا 19 فعال اعلام کرد و افزود: در شهر اصفهان و به‌منظور تسهیل در امر تهیه و ذبح گوسفند برای مردم نیکوکار اصفهان 6 جایگاه توزیع دام زنده و ذبح شرعی تحت نظارت اداره کل دامپزشکی اصفهان بر پا می‌شود.

متین‌‌پوربا بیان اینکه گوشت قربانی که در اختیار این نهاد قرار می‌گیرد به شکل بهداشتی و اصولی بسته‌بندی می‌شود، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته گوشت‌های نذری در کمترین زمان ممکن به دست نیازمندان تحت حمایت این نهاد خواهد رسید.

وی گفت: کمیته امداد را امین مردم می‌دانم و هر سال هر نذری داشته باشم از طریق این پایگاه به دست مردم نیازمند می‌رسانم، باید بدانیم که نیازمندان عزت نفس بالایی دارند و نباید هر کس شخصا اقدام به توزیع نذری و کمک کند. بهرحال آنها شاید از دیده و شناخته شدن ناراحت شوند. به همین دلیل بهتر است کمک‌های خود را به یک نهاد قابل اطمینان بسپاریم تا آنها این کار را انجام دهند.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با بیان اینکه امکان کمک و مشارکت غیرحضوری برای همشهریان اصفهانی فراهم‌شده است، گفت: مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با شماره‌گیری کد #1*8877* از تلفن همراه، تماس با تلفن نیکوکاری 0968877 از کلیه خطوط ارتباطی و مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir به نیازمندان همشهری خود کمک کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز