رییس اتاق اصناف اصفهان:

فضای کسب و کار در حال تغییر است/ مردم بی عدالتی را نمی‌پذیرند

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۱:۴۴:۳۰
کد خبر: ۷۴۳۵۹۸
فضای کسب و کار در حال تغییر است/ مردم بی عدالتی را نمی‌پذیرند
رییس اتاق اصناف اصفهان گفت: فضای کسب و کار در حال تغییر است،‌ اگر فروشندگان خودشان را با این تغییر هماهنگ نکنند و هر روز به دنبال یک ابتکار نباشند کنار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، رسول جهانگیری دیروز در همایش آموزشی مبانی فروشندگی حرفه‌ای و مدیریت چیدمان فروشگاهی اظهار کرد: فضای کسب و کار در حال تغییر است،‌ اگر فروشندگان خودشان را با این تغییر هماهنگ نکنند و هر روز به دنبال یک ابتکار نباشند کنار می‌روند.

وی با بیان این‌که مردم شرایط سختی را می‌گذرانند، افزود: با توافق با تعزیرات و سازمان صمت نظارت سطح بازار عرضه‌کنندگان از سوی خود اتاق اصناف صورت می‌گیرد و از همین‌جا تقاضا می‌کنم رویکرد بخش بازرسی ارشادی و در مرحله بعد اخطاری باشد، نهایتاً اعمال قانون اتفاق بیفتد.

رییس اتاق اصناف اصفهان ادامه داد: اخیراً در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سؤال که چرا زمانی که جنگ رخ داد نوسان بازار به اندازه‌ای که امروز بازار تغییر کرد شاهد التهاب نبودیم، عنوان کردم مردم ما تغییری نداشته‌اند برخی مسؤولان هستند که دیگر مانند انقلاب و جنگ رفتار نمی‌کنند.

جهانگیری تصریح کرد: مردم کمبود را می‌پذیرند اما بی عدالتی را نه،‌ معتقدم آینده روشن است و مشکلات امروز هم صرفاً اقتصادی است و با اتحاد مردم می‌گذرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز