رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان:

مدیران ناکارآمد تنیس روی میز حاشیه امنیت نخواهند داشت/ در بحث‌های کاری با کسی تعارف نداریم

۱۳۹۷/۰۵/۳۰ - ۱۳:۵۹:۲۰
کد خبر: ۷۴۳۷۹۲
مدیران ناکارآمد تنیس روی میز حاشیه امنیت نخواهند داشت/ در بحث‌های کاری با کسی تعارف نداریم
رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان گفت: هر مدیری در هر مقامی اگر کم کاری کند و ناکار آمد باشد قطعا هیچ حاشیه امنیتی نخواهد داشت و در بحث های کاری با کسی تعارف نداریم.

مهدی تکابی دیروز در حاشیه بازدید اعضای هیات رییسه تنیس روی میز استان اصفهان از روند تکمیل سالن نوستالژیک تنیس روی میز تختی در گفت و گو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک بعد از  8 سال انتظار سالن تنیس روی میز تختی افتتاح خواهد شد این سالن یکی از قدیمی ترین سالن های تنیس روی میز  کشور است و از لحاظ معنوی ارزش خاصی برای جامعه تنیس روی میز کشور دارد همچنین با توجه به مرکزیت این سالن و دسترسی خوبی که به وسایل نقلیه دارد می تواند یک پایگاه استعدادیابی بسیار خوبی برای رشته تنیس روی میز محسوب شود.

وی ادامه داد: در سالیان گذشته این سالن بازیکنان ملی پوش زیادی پرورش داده که به تیم های ملی راه پیدا کردند و جا دارد به نوبه خود و به نمایندگی از جامعه تنیس روی میز کشور، از مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان بابت بازگرداندن سالن نوستالژیک تنیس روی میز تختی به خانواده تنیس روی میز کشور تشکر ویژه کنم که با تمام محدودیت هایی که برای اماکن ورزشی دارند این شانس را به خانواده تنیس روی میز دادند تا در این مکان بتوانند خاطرات گذشته خود را تداعی کنند.

رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان بیان کرد: مربیان و بازیکنان همت ویژه‌ای را به کار بگیرند و بتوانند با استفاده از سخت افزار بسیار خوبی که مهیا شده است همراه خانه تنیس روی میز و 10 آکادمی دیگری که در یک سال گذشته در استان اصفهان افتتاح شده نتایج خوبی را برای استان اصفهان کسب کنند همچنین نیاز است که مربیان به دنبال ارتقا دادن دانش خودشان باشند و از خانواده ها خواهش می کنم با توجه به شرایط اقتصادی حاکم و اینکه رشته تنیس روی میز رشته پر هزینه ای است حمایتی که تا الان از فرزندان خود داشتند را مضاعف کنند.

تکابی افزود: اداره کل ورزش و جوانان، معاونین این اداره به خصوص معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، رییس اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان، معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان و همه ارکان اداره کل با هیات تنیس روی میز همیشه همراه و هم دل بودند. امیدوارم این همراهی و هم دلی ادامه پیدا کند تا در آینده بسیار نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری در عرصه های مختلف برای تنیس روی میز استان اصفهان باشیم.

وی در خصوص عملکرد مدیران ناکار آمد اظهار کرد: هیات تنیس روی میز سعی کرده است مدیریتی پویا، سازنده و پیشرو را دنبال کند در حالی که نگاه به افراد شخصی نیست و هر شخصی که بتواند منافع کلی هیات تنیس رو میز و مردم را تامین کند هیات تنیس روی میز و بنده به عنوان رییس هیات تنیس روی میز مدافع آن شخص هستم.

رییس هیات تنیس روی میز استان اصفهان ادامه داد: هر مدیری  در هر مقامی اگر کم کاری کند و ناکار آمد باشد قطعا هیچ حاشیه امنیتی نخواهد داشت و در بحث های کاری با کسی تعارف نداریم. اگر نیاز به تغییرات باشد و جایی ناکارآمدی وجود داشته باشد یقینا تغییر خواهیم داد و این بازسازی و مرمت هرجایی که سازمان مدیریت هیات تنیس روی میز  نیاز داشته باشد، انجام می پذیرد.

تکابی افزود: ابتدا تذکر داده، نقاط ضعف گفته و فرصت هایی داده می شود که این نقاط ضعف برطرف شود و اگر به این جمع بندی با رییس ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها برسیم که یک رییس هیات کارآمدی لازم را ندارد قطعا در آن حوزه تغییراتی را انجام می دهیم.

وی گفت: در حال حاضر 15 شهرستان فعال داریم که جا دارد از رییس های هیات های شهرستان های فعال به خصوص شهرستان هایی که در حوزه زیر ساخت ها خوب فعالیت  می کنند تشکر کنم زیرا بدون مزد و منت برای مردم زحمت می کشند و از مدیرانی هم که متوسط و ضعیف هستند خواهش می کنم راندمان کارشان را ارتقا دهند تا بتوانیم آینده بهتری را برای مردم و ورزش رقم بزنیم.

 

س/ ۲

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز