ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان در گفت و گو با برنا:

رقبای ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند

۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۰۸:۰۳
کد خبر: ۷۴۴۲۲۲
رقبای ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا حضور دارند
ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان گفت: در هیچ دوره‌ای از بازی‌های آسیایی شرکت نکردیم و شانسی برای حضور در این رقابت‌ها نداشتیم در حالی که رقبای ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا، این سطح از مسابقات را تجربه می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مائده برهانی والیبالیست اصفهانی 11 سال است که در تیم ملی والیبال بانوان عضویت دارد و 8 دوره حضور ملی را با این تیم تجربه کرده است.

به گفته وی مقام هفتمی‌شان در رقابت‌های AVC کاپ آسیا به میزبانی چین بهترین رتبه‌ای بوده که به دست آورده‌اند چراکه برای اولین بار کسب چنین نتیجه‌ای می‌تواند بسیار مهم و باارزش باشد.

بهترین مقام آسیایی‌شان مقام ششمی بوده که سال 2016 میلادی در کشور ویتنام کسب کرده‌اند، در جام باشگاه‌های آسیا نیز بهترین مقام را سال 2016 میلادی با تیم بانک سرمایه در فیلیپین به دست آوردند که مقام پنجمی بوده است.

برهانی لژیونر شدنش را در سال 2017 - 2016 میلادی بهترین اتفاق دوران ورزشی خود می‌داند که به بلغارستان رفت و در رقابت‌های لیگ برتر این کشور حضور پیدا کرد؛ سال 2017 میلادی به عنوان لژیونر این بار راهی مالدیو شد و در لیگ ملی این کشور به همراه تیم مقام نخست را کسب کرد و بهترین بازیکن شناخته شد.

او سابقه حضور در تیم‌های لیگ برتری کشور از جمله سپاهان اصفهان، دانشگاه آزاد تهران، پرسپولیس تهران، گیتی‌پسند اصفهان و پیکان تهران را دارد و از برد تیمشان، پیکان تهران، مقابل ذوب‌آهن اصفهان در بازی فینال لیگ برتر سال گذشته که نهایتا هم به قهرمانی‌شان انجامید به عنوان لذت‌بخش‌ترین بازی یاد می‌کند.

این ملی‌پوش با 10 دوره حضور در جام باشگاه‌های آسیا، پرسابقه‌ترین بازیکن ایرانی در این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

کسب یک نتیجه خوب هدف مشترک همه ما در تیم ملی است

مائده برهانی در گفت‌وگو با خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: تقریبا از 21 فروردین ماه امسال در اردوی تیم ملی هستیم تا برای اعزام به مسابقات AVC کاپ آسیا که یک ماه دیگر در تایلند برگزار می‌شود، آماده شویم.

وی افزود: 20 تیر ماه سال جاری با تیم پیکان تهران قهرمان سال قبل لیگ برتر، در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم و به مقام ششم رسیدیم؛ وقتی از مسابقات برگشتیم دوباره وارد اردوی تیم ملی شدیم و همچنان تمریناتمان ادامه دارد؛ یازدهم شهریور ماه برای انجام تورنمنت چهار جانبه عازم مجارستان هستیم تا خودمان را برای مسابقات AVC کاپ آسیا به میزبانی تایلند آماده کنیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان تصریح کرد: امسال یک حرکت مثبتی در کادر فنی‌مان صورت گرفته در واقع می‌توانیم بگوییم نسبت به دوره‌های قبل مربیان خیلی خوبی داریم که مسیر حرکتشان به گونه‌ای است که با میدان دادن به بازیکنان جوان می‌خواهند که آن‌ها در کنار بزرگسالان تجربه به دست بیاورند و همه با هم تلاش ‌کنند؛ از آن مهم‌تر اینکه همه ما هدفمان مشترک است و قصد داریم بهترین نتیجه را بگیریم.

برهانی عنوان کرد: رقبای آسیایی ما چین‌تایپه، فیلیپین، قزاقستان و ویتنام در تورنمنت‌ها حضور داشتند و چندین بار با هم بازی کردند در حالی که به خاطر شرایط اقتصادی کشورمان ما بعد از 6 ماه تنها در تورنمنت چهار جانبه مجارستان شرکت می‌کنیم و مسابقات تدارکاتی خاصی نداشتیم.

وی به حضور اکثر رقبا در بازی‌های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و ادامه داد: ما در هیچ دوره‌ای از بازی‌های آسیایی شرکت نکردیم و شانسی برای حضور در این رقابت‌ها نداشتیم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی والیبال بانوان خاطرنشان کرد: برای رسیدن به موفقیت در این سطح باید مسابقات تدارکاتی بیشتری برای رده بزرگسالان در نظر گرفته شود؛ به هر حال امیدوار هستیم با یک عملکرد خوب در این مسابقات نتیجه‌ای را به دست بیاوریم که شایسته تیم ملی ایران است.  

پ/ 2

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز