در هفته پنجم لیگ برتر؛

تقابل ستاره‌های سرخ و زرد در فولادشهر

۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۴:۴۳:۰۵
کد خبر: ۷۴۴۵۱۳
تقابل ستاره‌های سرخ و زرد در فولادشهر
در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، ستاره‌های تیم های سپاهان و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند.

به گزارش خبرگزاری برنا-اصفهان، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال، ستاره‌های تیم‌های سپاهان و تراکتورسازی روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر می روند. بدون شک این دیدار می تواند همه نگاه ها را به بازیکنان و مربیان سابق تراکتورسازی که هم اکنون در سپاهان فعالیت می‌کنند، به سمت خود جلب کند و بازی مهیجی در سطح یک دربی پرحاشیه و پرگل به یادگار بگذارد.

 در تیم سپاهان هم اکنون علاوه بر امیر قلعه نویی، دستیاران این مربی هم سابقه فعالیت در تراکتورسازی را دارند و در بین بازیکنان  افرادی مثل محمد ایرانپوریان، مهدی کیانی، خالد شفیعی و سعید آقایی سال ها برای تراکتورسازی تبریز بازی کرده‌اند.

 یکی از جذاب ترین و پرحاشیه ترین موضوع در این دیدار، تقابل کیانی و ایران‌پوریان خواهد بود چون 2 کاپیتان سابق تراکتورسازی امسال با تغییرات ایجاد شده از این تیم جدا شدند و به طلایی پوشان اصفهانی پیوستند.

کیانی و ایرانپوریان  که همواره از محبوبیت خاصی در بین هواداران تراکتورسازی برخوردار بودند حالا در مقابل تیم سابق خود قرار گرفته اند، بی تردید این دو بازیکن انگیزه شان برای مقابله با تراکتور زیاد است و باید در مقابل تیمی که سال‌ها در آن توپ می زدند، بازی خوبی را به نمایش بگذارند.

تراکتور سازی تبریز که با جذب مهره های به نام، پا به لیگ گذاشت در بازی قبل خود مقابل سایپا بازی خوبی را به نمایش گذاشت و توانست 3 امتیاز این بازی را به‌دست آورد و برای رفتن به صدر جدول، امید را به هواداران سرخ پوش تبریزی بازگرداند.

از طرفی طلایی پوشان هم با بازی منطقی خود در دربی و برد شیرین آن با انگیزه پا به میدان خواهند گذاشت و با توجه به حضور بازیکنان هجومی سرشناس در 2 تیم می توان شاهد بازی پر گل و پر حاشیه‌ایی در این بازی بود.

 

محرومان و مصدومان:

تیم سپاهان و تراکتور سازی بدون محروم و مصدومی با یکدیگر به رقابت می پردازند.

 

ترکیب احتمالی تراکتورسازی:

 محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، محمدرضا مهدی‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، رضا شربتی، علی طاهران، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان پهلوان، آنتونی استوکس

 

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، سعید آقایی، محمد ایران‌پوریان، عزت‌الله پورقاز، سیاوش یزدانی، مهدی کیانی، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی،کی‌روش استنلی سوارز و ساسان انصاری

 

داوران مسابقه:

حسین زرگر – رضا سخندان – محمد راهی – سیدرضا مهدوی

 

ناظر: علیرضا کهوری

 

به گزارش برنا؛ سایر دیدارهای این هفته به شرح زیر است:

پنج‌شنبه 1شهریور

ماشین سازی تبریز - ذوب‌آهن اصفهان

نساجی مازندران - نفت مسجد سلیمان

صنعت نفت آبادان – پرسپولیس

 

جمعه 2 شهریور

پدیده - پیکان

سایپا- پارس جنوبی جم

استقلال خوزستان - سپیدرود رشت

 

د/ 1

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز