مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان:

اصفهان صاحب سبک در طراحی لباس است

۱۳۹۷/۰۶/۰۳ - ۱۵:۰۴:۵۲
کد خبر: ۷۴۵۳۱۴
اصفهان صاحب سبک در طراحی لباس است
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصفهان شهری برخوردار از سبک در زمینه طراحی لباس است.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، حجت‌الاسلام محمدعلی انصاری در آیین رونمایی از لباس ایرانی اسلامی که امروز در کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان برگزار شد، نوع پوشش را در شکل‌دهی شخصیت و توسعه زندگی افراد اثرگذار و نشان دهنده شان فردی و اجتماعی فرد و جامعه دانست.

وی پوشش را نعمتی بزرگ برای انسان عنوان کرد که باید مورد توجه و شکرگزاری قرار بگیرد و افزود: طراحی دوخت و رنگ لباس در هر جامعه منشاهای متفاوتی دارد. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، اعتقادات، فرهنگ و آداب و رسوم را 3 منشا بسیار مهم در جامعه ایرانی اسلامی برشمرد و تصریح کرد: در جامعه اسلامی که اعتقادات مردم بر مبنای اسلام است، طراحی و مد لباس نیز باید بر مبنای این اعتقادات باشد؛ علاوه بر آن در تاریخ ایران پیش از اسلام و پس از اسلام نیز همواره پوشش مناسب مورد تاکید بو

انصاری، اصفهان را شهری برخوردار از سبک در زمینه طراحی لباس دانست و ابراز امیدواری کرد که با تلاش بیشتر، این الگو برای سایر استان های کشور نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

وی گفت: یکی از رسالت های بسیار مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در زمینه مد و لباس، پشتیبانی و حمایت از بخش های دولتی و خصوصی است، هم‌چنین دلسوزان و تلاشگران فرهنگی باید برای احیای فرهنگ ایرانی اسلامی تلاش کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان توجه به پوشش مردان در کنار پوشش زنان را از جمله مواردی دانست که باید مورد توجه قرار بگیرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز