در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان؛

لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصویب شد

۱۳۹۷/۰۶/۰۴ - ۱۱:۵۳:۰۹
کد خبر: ۷۴۵۵۸۴
لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصویب شد
لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با ۱۲ رای موافق اعضای شورای شهر اصفهان تصویب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان در چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان مورد بررسی قرار گرفت.

پورمحمد شریعتی نیا در خصوص نظر کمیسیون امور اقتصادی، گردشگری و حقوقی در خصوص لایحه تفریغ بودجه سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان اظهار کرد: بر اساس نظر این کمیسیون سازمان میادین میوه و تره بار باید تا پایان سال بدهی‌های خود به سازمان خدمات موتوری را پرداخت کند.

وی با بیان اینکه بدهی‌های مناطق ۱۵ گانه شهرداری نیز باید به سازمان خدمات موتوری تا پایان سال جاری پرداخت شود، تصریح کرد: همچنین شهرداری باید سه میلیارد تومان اعتبار در اولین اصلاح بودجه برای کمک به نوسازی ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری تخصیص دهد.

این عضو شورای اسلامی شهر اصفهان عمر مفید ناوگان خدمات موتوری را ۱۵ سال اعلام کرد و افزود: عمر مفید بسیاری از این دستگاه‌ها تمام شده و باید نوسازی شود.

بدهی های سازمان خدمات موتوری باید پرداخت شود

مدیرعامل خدمات موتوری شهرداری اصفهان در این بخش گفت: چنانچه بدهی‌های این سازمان از سوی شهرداری پرداخت شود، مشکلی در ارایه خدمات نخواهند داشت.

حسن نظام زاده،  افزود: بهتر است شهرداری مرکزی مطالبه سازمان خدمات موتوری را از بودجه نقدی مناطق کم کند و به این سازمان پرداخت کند.

۲۰ درصد از کل بودجه محقق نخواهد شد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری اصفهان نیز در این جلسه با بیان اینکه تخصیص سه میلیارد تومان دین جدیدی بر گردن شهرداری است، افزود:  زمین مجانی، ماشین آلات و سرمایه شهرداری در اختیار سازمان خدمات موتوری است و این سازمان باید اقتصادی شود و درآمدزایی داشته باشد تا بار اضافی به شهرداری وارد نشود.

مرتضی طهرانی افزود: در حال حاضر همه درآمدهای نقدی شهرداری صرف پرداخت دستمزد می‌شود، اضافه کرد: ۲۰ درصد از کل بودجه محقق نخواهد شد، برای پرداخت سه میلیارد تومان کمک به سازمان خدمات شهری باید به صورت نقدی و غیر نقدی تعیین شود.

سازمان خدمات موتوری و عمران همواره از مناطق شهرداری طلب دارند

نائب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این خصوص با بیان اینکه مطالبات سازمان عمران و سازمان خدمات موتوری از شهرداری‌های مناطق همواره وجود داشته است، گفت: برای این امر شورای شهر ارایه طرحی را در دستور کار قرار می‌دهد.

علیرضا نصر اصفهانی ادامه داد: شهرداری مرکزی باید پیگیر پرداخت مطالبات این دو سازمان از سوی مناطق شهرداری باشد.

به گزارش برنا؛ لایحه تفریغ بودجه سال ۹۶ سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با ۱۲ رای موافق اعضای شورای شهر اصفهان تصویب شد.

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز